Melkmeisje
Well-known member
ben ik met je eens en zeker wat je als "BIO" in de supermarkt haalt. Wij halen vaak groente bij een zorgboerderij die samenwerkt met Udea en zelf grote kassen en lap grond hebben waar veel groenten af komen. Enne, stront is altijd goed he, vroeger, toen mijn opa de moestuin deed werd het bijna als goud beschouwd.Heeft de ivm bij je zus niet net wat teveel gedaan,
Is mij idee maar, zelfs bio in Nederland is van Bayer troep, ik heb nu bio uit de grond bemest met stront
En voor wat betreft de IVM bij mijn zus, dat weet ik niet. Mijn zwager knapte heel snel op, daar ontdekten ze dus een longembolie. Ze hadden beiden erg benauwd. Zwager kreeg bloedverdunners en ging daarna snel beter. Mijn zus kreeg AB en had volgens ik denk ook bloedverdunners moeten krijgen. Waarschijnlijk ook kleine bloedklontjes teveel bij de longen, maar iig niet zichtbaar geworden door onderzoek. Tja en met wie zijn ze omgegaan, hoor ook van mensen die ik persoonlijk spreek dat ze last hebben van degenen die zich prikken (shedden) en op het houtbouwpark (ze wonen in een chalet), hoe zit het daar, straling enz... Geen idee maar vond het echt heel vreemd dat ze zo ziek zijn geweest.