Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is bijna niet bij te houden is van vorige week, maar velen zullen nog volgen
In totaal werden er vorig jaar 17.842 ongelukken geturfd waarbij een of meer ernstig gewonden vielen. Ook het aantal ongevallen met blikschade steeg in 2021 ten opzichte van 2020 met bijna 8 procent naar 68.700 incidenten. Alleen bij de ongelukken met dodelijke slachtoffers is een lichte daling te zien van 496 naar 478.
Hele slechte kop. Hoeveel zijn dat er dan, die denken dat ze Max zijn?Flink meer verkeersongelukken: ‘Ze denken dat ze Max zijn’
Het aantal ongelukken met ernstig gewonden in het verkeer is in een jaar tijd toegenomen met 1300. Vrijdagavond is met stip het gevaarlijkste dagdeel. ‘Sommigen denken dat ze kunnen rijden als Max Verstappen, nou dat is niet zo.’www.ad.nl
Bekijk bijlage 6918
Welke krant?
Je tikt dit in de zoekmachine "Welke krant?
Leon de Winter is Telegraf volgens mij.Welke krant?
Ja schat ff opletten ik bedoel die van Leon de Winter,ik word er geen wijs uit of hij nu bij Volkskrant of Telegraaf zulke stukken mag plaatsten
Dat is het zelfde, je tikt de titel in en bingo. Zo simpelJa schat ff opletten ik bedoel die van Leon de Winter,ik word er geen wijs uit of hij nu bij Volkskrant of Telegraaf zulke stukken mag plaatsten
Kuipers sluit kinderhartcentrum UMCG
Kuipers sluit kinderhartcentrum UMCG