COVID vaccinatie bijwerkingen

Too many people are awake now.
They know no one ever falls back under their "Spells."

After regret has settled and they are compelled to seek out the warnings of friends & loved ones they so casually dissmissed...Then the anger surfaces. Righteous anger.

This will be one for the History Books
Nothing Can Stop What is Coming.
Nothing

Bovenstaande link gaat over het zelfverraad en dat aan de medemens.

Mike

Stemmen op basis van 'bewustzijn' lijkt me levensgevaarlijk! Als ik een euro had voor alle 'bewuste' mensen die ik heb toegesproken sinds de zomer van vorig jaar die er in de kern werkelijk geen fluit van snappen zou ik meer verdiend hebben dan met de lezingen zelf! Toegang tot stemmen zou gebaseerd moeten zijn op economische of defensieve/handhavende verdiensten voor de samenleving. Dit betekent dat zij die het land dienen (leger en politie) of gediend hebben (veteranen) automatisch stemrecht hebben. Uitkeringstrekkers, m.u.v. van diegenen die buiten hun schuld om arbeidsongeschikt zijn geraakt, worden uitgesloten van stemrecht, evenals gevangenen. De economische drempel voor toegang tot stemmen dient afhankelijk te zijn van een bepaalde salarisgrens, nog nader te bepalen.

Mike

Hier wordt niet bedoeld bewustzijn in de zin van zogenaamde 'spiritualiteit of ander zweefgedoe'.
Wel in de betekenis van kunnen doorgronden/begrijpen en kunnen toepassen in de praktijk vanuit bewezen vaardigheden.

Om stemrecht uitsluitend te koppelen aan economische- en arbeidsstatus lijkt me juist een zeer gevaarlijk uitgangspunt! Voor je weet heb je dan weer zo'n idoot WEF-groepje dat het weer eens gaat proberen.

Er is geen enkele garantie, maar dan koppelen we stemmen iig aan dienstbaarheid voor de samenleving. Pas als je je inzet voor het geheel mag je stemmen. Heb je enig idee wat dat doet voor je bewustzijn?

Mike

Ja daar ben ik het gewoon mee eens he. Eigen verantwoordelijkheid.
Maar deze discussie startte met dit :

Waarvan ik verwacht (hoop) dat de daders er NIET mee zullen wegkomen.
nee natuurlijk niet, ze hebben mensen beperkt in reizen, werken, de grondwet etc etc,

FAUCI EXPOSING THE VAX SCAM – YOUTUBE DELETED THIS WITHIN MINUTES
Geen enkel vaccin is effectief, veilig en noodzakelijk. Ons immuunsysteem is superieur aan al die chemische troep.
het RVP is volstrekt onzinnig en overbodig. Toen het prgramma werd al niemand overleden er al geen mensen meer aan infectieziekten. Dat kwam door de sterk verbeterde hygiënische omstandigheden. Zelfs uit de bepaald onbetrouwbare LAREB cijfers kun je zien dat vaccinaties juist schade aanrichten. Maar dat mag je niet zeggen.
laat je vooral prikken met een experimentele gentherapie. Het direct aantal doden is al schokkend en de lange termijneffecten zijn niet eens onderzoch. De laatste die je moet vertrouwen, is de overheid.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan