NCSWIC.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze komen er niet mee weg, tot de laatste verpleger.Ja daar ben ik het gewoon mee eens he. Eigen verantwoordelijkheid.
Maar deze discussie startte met dit :
Waarvan ik verwacht (hoop) dat de daders er NIET mee zullen wegkomen.
Too many people are awake now.
They know no one ever falls back under their "Spells."
After regret has settled and they are compelled to seek out the warnings of friends & loved ones they so casually dissmissed...Then the anger surfaces. Righteous anger.
This will be one for the History Books
Nothing Can Stop What is Coming.
Nothing
Stemmen op basis van 'bewustzijn' lijkt me levensgevaarlijk! Als ik een euro had voor alle 'bewuste' mensen die ik heb toegesproken sinds de zomer van vorig jaar die er in de kern werkelijk geen fluit van snappen zou ik meer verdiend hebben dan met de lezingen zelf! Toegang tot stemmen zou gebaseerd moeten zijn op economische of defensieve/handhavende verdiensten voor de samenleving. Dit betekent dat zij die het land dienen (leger en politie) of gediend hebben (veteranen) automatisch stemrecht hebben. Uitkeringstrekkers, m.u.v. van diegenen die buiten hun schuld om arbeidsongeschikt zijn geraakt, worden uitgesloten van stemrecht, evenals gevangenen. De economische drempel voor toegang tot stemmen dient afhankelijk te zijn van een bepaalde salarisgrens, nog nader te bepalen.
Mike
Salaris en beroepsgroep bieden ook geen enkele garantie voor bewust stemgedrag.Het opleidingsniveau van het individu biedt geen enkele garantie voor bewust stemgedrag.
Mike
nee natuurlijk niet, ze hebben mensen beperkt in reizen, werken, de grondwet etc etc,Ja daar ben ik het gewoon mee eens he. Eigen verantwoordelijkheid.
Maar deze discussie startte met dit :
Waarvan ik verwacht (hoop) dat de daders er NIET mee zullen wegkomen.
Geen enkel vaccin is effectief, veilig en noodzakelijk. Ons immuunsysteem is superieur aan al die chemische troep.FAUCI EXPOSING THE VAX SCAM – YOUTUBE DELETED THIS WITHIN MINUTES
FAUCI EXPOSING THE VAX SCAM - YOUTUBE DELETED THIS WITHIN MINUTES - best news here
Here's What People Are Buying Right Now! FAUCI EXPOSING THE VAX SCAM – YOUTUBE DELETED THIS WITHIN MINUTES WATCH VIDEO:bestnewshere.com
In de vriendenkring van mijn ouders ook 2 mensen ja willen toch naar Spanje dus nemen die booster maar.. jammer joh geen medelijden mee! Ben heel blij dat mijn ouders geen 1 prik hebben genomen of hebben getestCollega, op vakantie in Portugal, in ziekenhuis beland met bloedprop in slagader.