COVID vaccinatie bijwerkingen

Opvlamming capillair leksyndroom na Moderna vaccinatie​

• Mensen die eerder het systemisch capillair leksyndroom hebben gehad, kunnen na vaccinatie met het coronavaccin van Moderna (Spikevax) een opvlamming krijgen. Het EMA adviseert om dit daarom als waarschuwing op te nemen in de bijsluiter van dit vaccin. Bijwerkingencentrum Lareb ontving tot nu toe geen meldingen van het capillair leksyndroom na Moderna vaccinatie.
    Systemisch capillair leksyndroom is een zeer zeldzame, maar ernstige ziekte waarbij vloeistof weglekt uit de haarvaten. Het komt onder andere voor na virusinfecties, bepaalde vormen van bloedkanker en bij ontstekingsziekten.

Smoking Gun with CDC’s own data
Vaccines caused massive spike in excess deaths in all age groups but particularly millennials.

Where’s Fauci
Where’s Pharma

Why are they all suspiciously quiet now

Mike

Uit de nieuwsbrief van LeefBewust:
De prik hypnose

Wellicht hoor je het ook in jouw omgeving. Mensen die 3 prikken hebben gehad en toch ziek worden. Als je met 3 prikken alsnog klachten krijgt zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik super ziek geworden’.

Is iemand met 3 prikken alsnog super ziek geworden zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik in het ziekenhuis beland’.

Is iemand met 3 prikken alsnog opgenomen in het ziekenhuis zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken lag ik op de IC’.

Wordt iemand met 3 prikken alsnog opgenomen op de IC zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik dood’.

Komt iemand met 3 prikken alsnog te overlijden zegt men: ‘De prikken werken wel, maar Jantje was natuurlijk al heel ziek’.

Uit de nieuwsbrief van LeefBewust:
De prik hypnose

Wellicht hoor je het ook in jouw omgeving. Mensen die 3 prikken hebben gehad en toch ziek worden. Als je met 3 prikken alsnog klachten krijgt zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik super ziek geworden’.

Is iemand met 3 prikken alsnog super ziek geworden zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik in het ziekenhuis beland’.

Is iemand met 3 prikken alsnog opgenomen in het ziekenhuis zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken lag ik op de IC’.

Wordt iemand met 3 prikken alsnog opgenomen op de IC zegt men: ‘moet je nagaan, zonder die prikken was ik dood’.

Komt iemand met 3 prikken alsnog te overlijden zegt men: ‘De prikken werken wel, maar Jantje was natuurlijk al heel ziek’.
Uiteindelijk gaan ze allemaal Deaud⚰️

Hij kan toch gewoon het 'virus' uit zijn lichaam toveren🤣🤣

Op het sociale mediaplatform WeChat is Li in contact gekomen met meer dan 500 patiënten die ook leukemie kregen na het vaccin. Volgens de lokale gezondheidsautoriteiten berusten de gevallen op ‘toeval’ en zijn ze niet gerelateerd aan de vaccins.

Deze klachten had een collega van mijn zus ook na de booster. Inmiddels loopt ze volgens mijn zus weer blakend van gezondheid rond op het werk.

Schoonmoeder van mijn zus die na 2 Phizer prikken toen vreselijke spierpijnen had 3 maanden lang is ook weer helemaal ‘genezen’. Ze heeft zelfs ook de booster nog gehaald. Mijn zus zegt dat ze zegt dat ze zich nog niet eerder zo goed heeft gevoeld. Zelfs de afspraken bij de reumatoloog zijn niet meer nodig? Mijn zus grapte dat de prikken misschien wel genezend werken😂

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan