V
Vuurvogel
Guest
Ik vond het maar niks. Om 5 voor 2 vannacht ging de wekker zodat ik net op tijd was om alle klokken een uur terug te zetten.Heeft iedereen hier de dodelijke overgang naar de zomertijd overleefd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond het maar niks. Om 5 voor 2 vannacht ging de wekker zodat ik net op tijd was om alle klokken een uur terug te zetten.Heeft iedereen hier de dodelijke overgang naar de zomertijd overleefd?
Dan kun je ze nu twee uur vooruit gaan zetten, als je tenminste bij de tijd wil blijvenIk vond het maar niks. Om 5 voor 2 vannacht ging de wekker zodat ik net op tijd was om alle klokken een uur terug te zetten.
Bij een 20-jarig model en bergbeklimster uit Florida zijn beide benen geamputeerd na "COVID-19 complicaties."
Blijkbaar was ze volledig "gevaccineerd" maar het oplopen van COVID veroorzaakte haar myocarditis, rhabdomyolysis, en cyanose. Ze was ook geboren met een hartafwijking.
Ik betwijfel of er enig onderzoek zal worden ingesteld naar de vraag of de zogenaamde "vaccins" al dan niet verantwoordelijk waren voor haar aandoeningen of deze hebben verergerd.
Ik vraag me ook af of "COVID-19 complicaties" een codewoord is voor "medische wanpraktijken", de derde doodsoorzaak in Amerika.
Ze zullen ons nooit de waarheid vertellen.
https://nypost.com/2022/03/24/model-who-had-legs-amputated-due-to-covid-leaves-hospital/
Another soccer player was forced out of the international squad after being diagnosed with angina, a type of chest pain caused by the reduce blood flow to the heart.
All problems lead to Covid vaccines.
Scary (and Graphic): Blistering of the Tissues Inside the Mouth and Nose Emerges as a Vaccine Side Effect
"There's an autoimmune response. Your body actually attacks the proteins that hold those membranes together for those tissues."
Levensverzekeringsmaatschappijen beginnen claims over COVID-vaccins te weigeren omdat de bijwerkingen van het vaccin algemeen bekend zijn. Mensen kiezen vrijwillig voor het vaccin. En omdat het een keuze was, noemen ze overlijden door het vaccin zelfmoord.
Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?Iemand hier al ervaring mee in zijn/haar nabijheid?
The Vigilant Fox 🦊
Scary (and Graphic): Blistering of the Tissues Inside the Mouth and Nose Emerges as a Vaccine Side Effect "There's an autoimmune response. Your body actually attacks the proteins that hold those membranes together for those tissues." @VigilantFox | Rumble | Full Episodet.me
Mike
Van mij was dit een serieuze reactie... ik vind dit alles behalve grappig.Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?
Mike
Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?
Mike