COVID vaccinatie bijwerkingen

Van lekkende overledenen naar blauw/ zwart gevlekte overledenen. Wie dacht dat mijn vak saai zou zijn, die heeft het mis. Tot ongeveer een jaar geleden, kwam ik met regelmaat op de 3e dag na een overlijden bij de nabestaanden over de vloer om te kijken of ik bij hun dierbare de lekkage uit neus en mond zou kunnen stoppen. Een lekkage die onder andere veroorzaakt wordt door het opzwellen van de abdomen en daardoor de thorax en maag onder spanning zet. Maar ineens is mijn vak wat aan het veranderen. Ineens heb ik veel meer te maken met een plotselinge dood, relaltief jonge mensen die uit het niets zijn neer gevallen en binnen een aantal uren blauw/ zwarte vlekken in het gedeelte van de schouders en aangezicht krijgen. Veelal zijn deze vlekken niet meer weg druk baar. En zo nam ik je opnieuw mee in mijn werkzaamheden en de veranderingen die ik constateer. Nee, ik wijs nergens naar, maar ben benieuwd of mensen binnen mijn netwerk dit herkennen. https://lnkd.in/dnr2qbt

Mike
If you feel impatient… imagine how people like my dad felt.

Q clearance mil intel. 30 years of building mission critical systems for the people… only to see them become perverted and used to spy on us.

Then 20 years of retirement watching shit like Obama happen and feeling guilty AF that you helped create the networks now being used against the people you swore to protect.

Then dying in Feb 2020, before getting to see justice done… (but I guess he has a good view of the show from upstairs now! 🙏)

Most of us will still be here to see Justice done.

I’m choosing faith and a state of Zen. It’ll happen when it happens.

Mike

Je moet deze saven om het te bekijken, maar het is iemand ''Dean Anderson'' die op twitter vraagt of er meer mensen met hartproblemen zijn na de jabs te hebben gehad.
1649255286319.png

Er zijn deze maand weer documenten over het coronavaccin van Pfizer vrijgegeven. Daaruit is onder meer gebleken dat de farmaceut in februari vorig jaar maar liefst 2400 extra medewerkers heeft aangenomen vanwege ‘het hoge aantal gevallen van bijwerkingen’ die in de drie maanden daarvoor waren geregistreerd. “Schokkend,” reageerde journalist Naomi Wolf in Bannon’s War Room.

“Zoveel gevallen van bijwerkingen dat ze 2400 nieuwe fulltimemedewerkers moesten aannemen om de meldingen over bijwerkingen te verwerken die Pfizer in maart, april, mei en juni 2021 verwachtte te ontvangen,” zei ze.

Nogal verbijsterend​

Dat is nogal verbijsterend omdat we in februari vorig jaar niet hebben vernomen dat er zoveel bijwerkingen optraden dat Pfizer 2400 nieuwe medewerkers moest aannemen, aldus Wolf.

“Ze wisten dat de bijwerkingen zo desastreus waren dat ze duizenden nieuwe medewerkers moesten aannemen om de gevallen van bijwerkingen te verwerken die ze de vier maanden erna verwachtten,” zei de journalist, die toevoegde dat Pfizer mensen ondertussen bleef inspuiten met dit gevaarlijke goedje.

Eén grote cover-up​

Volgens Wolf is het één grote cover-up. “Ze hebben verzwegen dat ze in de eerste drie maanden zoveel gevallen van bijwerkingen hebben verwerkt dat ze 2400 nieuwe medewerkers moesten aannemen. Ze hebben dat verdoezeld.”

Bij die bijwerkingen moet je overigens denken aan sterfte, miskramen, gruwelijke huidaandoeningen, netelroos, anafylaxie, enzovoorts. Pfizer werd dusdanig overspoeld met meldingen dat het bedrijf handen tekort kwam om ze allemaal te verwerken, zei Wolf nog.

Laatst bewerkt:

De schade aan het immuunsysteem als gevolg van coronaprikken lijkt afhankelijk te zijn van het aantal doses dat je hebt genomen, zei arts Vladimir Zelenko deze week in The Mel K Show. “Als je je één keer hebt laten prikken, doe het dan niet nog een keer,” waarschuwde hij.

Zelenko wees erop dat uit gehackte Pfizer- en Moderna-documenten is gebleken dat de samenstelling van de vaccins varieert en dat dit correspondeert met het batchnummer.

Vergiftigd​

De gebruikte ingrediënten en concentraties variëren per partij, legde de arts uit. “Niet iedereen kreeg dezelfde prik. Sommige partijen waren 5000 procent dodelijker dan andere, of 50 keer zo dodelijk. Dus de ene partij veroorzaakte één sterfgeval, terwijl een andere 50 mensen doodde.”

Waarom hebben ze dat zo gedaan? Als iedereen hetzelfde vaccin had gekregen, zou al snel duidelijk zijn geworden dat je wordt vergiftigd en zou niemand de prik hebben genomen, aldus Zelenko.

Mensen zeiden dan ook vaak tegen de arts: ik ken mensen die de prik hebben genomen en het gaat goed met ze. “Ja, omdat niet iedereen hetzelfde heeft gekregen,” benadrukte Zelenko.

Vaccineren doe je ook weer niet voor de lol​

Vorig jaar zei toenmalig zorgminister Hugo de Jonge in de Eerste Kamer: “De bijwerkingen nemen natuurlijk toe naarmate je meer prikken hebt gehad.” Hij voegde toe: “Het verantwoord medisch handelen is om ook maar echt één prik te nemen. Twee kan wel, maar bij die tweede prik na een doorgemaakte infectie heb je vaak meer bijwerkingen.”

“Vaccineren doe je ook weer niet voor de lol,” lachte De Jonge.

Plotseling en onverwacht​

Slechts 59 van de 154 renners die deelnamen aan de wielerwedstrijd Parijs-Nice haalden de finish. 95 renners zakten onderweg in elkaar of moest opgeven. Tijdens het tennistoernooi van Miami moesten 15 spelers opgeven vanwege gezondheidsproblemen.

De website ‘Plotseling en Onverwacht’ heeft meer dan 1000 gevallen gedocumenteerd, waarbij sporters in elkaar zijn gezakt of zijn gestorven. Enkele voorbeelden: in Spanje overleed een 13-jarige voetballer. Een 23-jarige Roemeense waterpolospeler verliet na een wedstrijd het bad, zakte in elkaar en overleed.

• Wow
Waarderingen: Surv

Plotseling en onverwacht​

Slechts 59 van de 154 renners die deelnamen aan de wielerwedstrijd Parijs-Nice haalden de finish. 95 renners zakten onderweg in elkaar of moest opgeven. Tijdens het tennistoernooi van Miami moesten 15 spelers opgeven vanwege gezondheidsproblemen.

De website ‘Plotseling en Onverwacht’ heeft meer dan 1000 gevallen gedocumenteerd, waarbij sporters in elkaar zijn gezakt of zijn gestorven. Enkele voorbeelden: in Spanje overleed een 13-jarige voetballer. Een 23-jarige Roemeense waterpolospeler verliet na een wedstrijd het bad, zakte in elkaar en overleed.

Klimaatverandering neemt steeds ergere vormen aan.

• Wow
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan