Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van de Zandschulp staat voor raadsel: ‘Ik had ineens moeite met ademhalen’
Acute ademhalingsproblemen veroorzaakten de opgave van Botic van de Zandschulp in de openingsset van zijn eerste ATP-finale. Dat vertelt de inmiddels wat opgeknapte Nederlandse tennisser in het…www.telegraaf.nl
Het is nog geen zomer dus dan moet het wel voorjaarsmoeheid zijn.Zomerstress is waarschijnlijk de oorzaak.
Het is nog geen zomer dus dan moet het wel voorjaarsmoeheid zijn.
Of een stikstofvergiftiging!!!
Wat zouden die ouders nu denken als hun grootste schat lever problemen heeft wegens een prik die ze niet nodig hadden???
Het komt nooit door de prik die is volledig veilig.Wat zouden die ouders nu denken als hun grootste schat lever problemen heeft wegens een prik die ze niet nodig hadden???
Wie zegt dat het door de prik komt? Bewijs dat maar eens! De prikken zijn zeer veilig en effectief. Je denkt toch niet dat onze overheid haar bevolking bewust wil vergiftigen?Wat zouden die ouders nu denken als hun grootste schat lever problemen heeft wegens een prik die ze niet nodig hadden???
Van de Zandschulp staat voor raadsel: ‘Ik had ineens moeite met ademhalen’
Acute ademhalingsproblemen veroorzaakten de opgave van Botic van de Zandschulp in de openingsset van zijn eerste ATP-finale. Dat vertelt de inmiddels wat opgeknapte Nederlandse tennisser in het…www.telegraaf.nl
Verre relatie van George Best ?Die tennist?
Mike
Die zijn altijd al blind geweest.Many people fully vaccinated for covid are now going BLINDMany people fully vaccinated for covid are now going BLIND
Many people fully vaccinated for covid are now going BLINDcitizens.news
Hier ook!Vandaag nationale ambulance sirene dag?
Hier vandaag 2x in de straat. Iets ervoor meerdere malen sirenes gehoord en net onderweg kwamen er weer twee voorbij.
Ik denk door de zon, die schijnt behoorlijk fel vandaag.
Vandaag nationale ambulance sirene dag?
Hier vandaag 2x in de straat. Iets ervoor meerdere malen sirenes gehoord en net onderweg kwamen er weer twee voorbij.
Ik denk door de zon, die schijnt behoorlijk fel vandaag.