COVID vaccinatie bijwerkingen

Als GO al in de vaccins zit gaat het om kleibe hoeveelheden die niet zichtbaar zijn voor het oog, labonderzoek zal dan uitsluitsel moeten geven (kunnen we gekijk checken of er ook peptiden van slangengif in zitten). De overdrecen focus op GO (of slangengif) maakt dat we telkens voorbij gaan aan het feit dat deze 'vaccins' een TOXISCHE SOEP bevatten met ALLERLEI GIFTIGE BESTANDDELEN, die hoogst waarschijnlijk ook nog met elkaar INTERACTEREN. Dat zou onderzocht moeten worden, ze vergiftigen ons op basis van een COCKTAIL, niet slechts 1 ingredient!

Mike
Ja zo zie ik het ook. Het is gewoon mijn gedachte buiten dat er natuurlijk nog meer troep in zit. Ik blijf echter al langer met de vraag zitten als die zooi met elkaar interacteert in het vaccin wat dit dan doet aan interactie in het lichaam zelf. uitgaande van de lichamelijke omstandigheden van de persoon op dat moment. Ik weet niet of er echt alleen naar het vaccin zelf gekeken moet worden. Nog veel vragen. Maar vond de studie op zich interessant. Er word in gezegd dat grafeen in staat is om schimmel te beperken en anderzijds te activeren. Is dat de verklaring waarom de 1 wel direct bijwerkingen heeft en de ander niet, afhankelijk van of er al lichamelijke ostandigheden zoals candida aanwezig waren? Denk dat de interactie van wat de bestandelen in het lichaam zelf best interessant is naast het vaccin zelf.

Aanvulling, wellicht is het dan nodig om te kijken per doelgroep wat die vaccins doen op weefsel en bloed niveau. Ik vrees alleen dat dat alleen onderzocht kan worden buiten het lichaam door weefsel biopten te nemen en bloed. Dan daar het vaccin op testen. Onmenselijk wat mij betreft. Ik las in viruswaarheid topic ook de selectie van doelgroepen. Vooral focus op kinderen. Daar wil je in feite geen weefsel afnemen om buiten het lichaam te testen.

Dit roept de vraag op:

WAAROM HEEFT NIEMAND IN HET VERZET EEN MONSTER VAN DE 4 VERSCHILLENDE VACCINS LATEN ONDERZOEKEN DOOR EEN ONAFHANKELIJK LAB?

Mike

Daar ben ik ook al heel lang benieuwd naar. En dan nog een stap verder. Naast het afzonderlijk onderzoeken van de vaccins ook een onderzoek naar als deze verschillende vaccins gemengd worden met elkaar omdat er geadviseerd word dat er meerdere injecties nodig zijn.

Wie weet zijn er artsen die deze stap al hebben genomen maar dat tot nog toe stil houden en de lange termijn effecten zullen onderzoeken. Dat is wat ik wel hoop. Denk zodra als ze bekendheid geven dat ze zo een onderzoek bezig zijn ze hun leven moeten vrezen.

Dit roept de vraag op:

WAAROM HEEFT NIEMAND IN HET VERZET EEN MONSTER VAN DE 4 VERSCHILLENDE VACCINS LATEN ONDERZOEKEN DOOR EEN ONAFHANKELIJK LAB?

Mike
Heb even 'geyandexed' op 'independent investigation into covid vaccine content' en kwam onderstaand artikel tegen. Misschien kunnen we hier nog iets uithalen? Wel lang artikel en inclusief GO en slangengif.

Trouwens, ik bedenk me nu net dat Willem er ook onderzoek naar zou doen maar daar hebben we nooit meer iets over gehoord.

• Leuk
Waarderingen: Binc
Heb even 'geyandexed' op 'independent investigation into covid vaccine content' en kwam onderstaand artikel tegen. Misschien kunnen we hier nog iets uithalen? Wel lang artikel en inclusief GO en slangengif.
Robert Young is een compleet gestoorde veganist en dus zelf ook niet te vertrouwen.

Mike

Trouwens, ik bedenk me nu net dat Willem er ook onderzoek naar zou doen maar daar hebben we nooit meer iets over gehoord.
Precies. Denk dat dit exact de reden is dat vooral de focus nu op studies ligt van zij kant. Het risico lijkt mij groot om dat nu al aan de grote klok te hangen waarbij wellicht een dergelijk onderzoek nog niet voltooid is.

🚨 Pfizer data dump: 270 pregnant women were tested and 238 went AWOL. Of the 32 remaining only 1 live birth. Others are various cases of spontaneous abortion and fetal death.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan