COVID vaccinatie bijwerkingen

Triest dat iemand blijkbaar niet gemist wordt :cry:

In een huis aan de Rozemarijn in Oisterwijk is aan het eind van de ochtend een dode gevonden. Het lijkt om een natuurlijke dood te gaan. Het stoffelijk overschot zou er al langere tijd hebben gelegen, zo bevestigt een woordvoerder van de politie. Het is voor zover bekend al de vierde keer in korte tijd dat er iemand dood in een huis in Brabant is gevonden die er al langere tijd lag.

De politieagente woordvoerster zit zo ontzettend ingestudeerd raar te doen. Ik dacht hier is gewoon iemand onwel geworden achter het stuur of gestorven achter het stuur. Maar iemand in mijn omgeving suggereerde dat het bij nader inzien w.s. een terroristische aanslag geweest is van een islamiet. Dat acht ik nu waarschijnlijker. Te zien aan het gedrag van de woordvoerster en de interviewer ook, die helemaal ook niet doorvroeg naar de chauffeur o.a. En dat ook niet bekend mag worden hoeveel doden evt. Heel raar verhaal dit.

Laatst bewerkt:
De politieagente woordvoerster zit zo ontzettend ingestudeerd raar te doen. Ik dacht hier is gewoon iemand onwel geworden achter het stuur of gestorven achter het stuur. Maar iemand in mijn omgeving suggereerde dat het bij nader inzien w.s. een terroristische aanslag geweest is van een islamiet. Dat acht ik nu waarschijnlijker. Te zien aan het gedrag van de woordvoerster en de interviewer ook, die helemaal ook niet doorvroeg naar de chauffeur o.a. En dat ook niet bekend mag worden hoeveel doden evt. Heel raar verhaal dit.

Lijkt mij een typisch geval van ABV (Alles Behalve Vaccinaties), geen aanslag.

Mike

Lijkt mij een typisch geval van ABV (Alles Behalve Vaccinaties), geen aanslag.

Mike
De chauffeur wordt nu een ''man uit Spanje'' genoemd. Normaal is dat een spanjaard in de volksmond. En waarom vermeldt men nu al dat de chauffeur ''ontzettend geschrokken'' is.

''De chauffeur, een 46-jarige man uit Spanje, bleef ongedeerd en is aangehouden vanwege zijn betrokkenheid bij het incident. De politie vertelde dat hij ontzettend geschrokken is, en zo snel mogelijk verhoord zal worden'':

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...eijerland-slachtoffers-vrachtwagen-buurtfeest

Laatst bewerkt:

Personen met auto-immuunziekten lopen een aanzienlijk hoger risico om hart- en vaatziekten te ontwikkelen dan personen die geen auto-immuunziekten hebben. Dat blijkt zaterdag uit een grootschalig bevolkingsonderzoek onder leiding van de KU Leuven. Het bijkomend risico treft in het bijzonder jongere patiënten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan