Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Levensgevaarlijk zeggen ze, dat hete weer dat geeft oversterfte.
Maar volgens mij hebben ze het helemaal mis, het moet haast wel door de stijging van de zeespiegel komen.
Dat er überhaupt nog mensen leven in Afrika, tis een wonder....Wat denk je van de combinatie van die twee? Dat is nog veel dodelijker.
Dat er überhaupt nog mensen leven in Afrika, tis een wonder....
Maar dat geld alleen voor jonge mannen denk ik.Afrika is onleefbaar. Daarom komen ze hier naartoe.
Die jongemannen zijn heethoofden, dus daarom zoeken ze hier wat verkoeling. Die vrouwen hebben het altijd koud, vandaar die hoofddoekenMaar dat geld alleen voor jonge mannen denk ik.
Je vraagt je toch af of de vrouwen kinderen en ouderen er geen last van hebben.
Plotseling en onverwacht - 20 ingestorte atleten in slechts 5 dagen - Frontnieuws
In slechts vijf dagen heeft het verbijsterde publiek twintig berichten ontvangen van meestal jonge atleten die plotseling en onverwachts in elkaar stortten of ernstige gezondheidsproblemen kregen. Ook hier vielen verschillende doden, zoals de 18-jarige Avery Gilbert in Deerfield, bericht...www.frontnieuws.com
Ja de warmte volgens het AD.Is de oorzaak al bekend?
“Dus de schok hier is dat dit met de tijd zal verergeren. Er lopen vandaag mensen rond die de injecties hebben gehad, stolsels hebben en op een gegeven moment zullen sterven, omdat de stolsels groter worden.”
Mike Adams
De bevindingen van Mike Adams staan niet op zichzelf. Uit een recente studie uit Italië blijkt dat 94% van de onderzochte geïnjecteerde mensen bloedstolsel-formaties hebben, die duidelijk te onderscheiden zijn van niet-geïnjecteerde gezonde mensen. De studie had betrekking op 1006 deelnemers. Men ontdekte ook kristalvormingen in het bloed van geïnjecteerde mensen, die ook in een andere Duitse studie werden aangetoond.
https://www.hln.be/brugge/tibo-21-k...de-naam-van-mijn-vriendin-niet-meer~ab5121b7/ ''Maar wat de oorzaak is van de trombose, kunnen de dokters nog steeds niet zeggen”
Yes, weer 1 voor het lijstje!
Nee zeker niet, was bij mij eerlijk gezegd nog geen moment in mij opgekomen hoor.Een ding is wel zeker. Het komt niet door de prik.
Wees jij nou maar blij dat jij niet de vriezer in hoeft, want dan werd jij een soepkip.Blijven jullie niet te lang in de vriezer @KefirKev @Angelface @Warrior of light @fatsnotbad?
En niet kouder dan -20 graden Celsius.
Blijven jullie niet te lang in de vriezer @KefirKev @Angelface @Warrior of light @fatsnotbad?
En niet kouder dan -20 graden Celsius.