COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik werk nu bijna 12 jaar in Delft op dezelfde locatie. In de eerste 11 jaar was het zeldzaam als er een ambulance door de straat reed. Sinds de prikjes wordt het steeds drukker. Nu rijdt er ongeveer om de twee weken een ambulance voorbij. Gisteren stopte er een in de straat. Vandaag heb ik er al twee gezien, voor een reanimatie een paar honderd meter verderop.

Klimaatverandering, eieren, droogte, scheidsrechtersfluitje zijn echt steeds meer schade aan het aanrichten.

Of het iets met een vaccin te doen heeft, weet ik niet.

Actrice Charlbi Dean (32) uit pas bekroonde film overleden​

De Zuid-Afrikaanse actrice Charlbi Dean is op 32-jarige leeftijd overleden. Het voormalige fotomodel stierf maandag in een ziekenhuis in New York aan "een plotselinge, onverwachte ziekte", meldt haar management.

Dorothé

Of het iets met een vaccin te doen heeft, weet ik niet.

Actrice Charlbi Dean (32) uit pas bekroonde film overleden​

De Zuid-Afrikaanse actrice Charlbi Dean is op 32-jarige leeftijd overleden. Het voormalige fotomodel stierf maandag in een ziekenhuis in New York aan "een plotselinge, onverwachte ziekte", meldt haar management.

Dorothé
Ik denk het ABV-syndroom ;)

Het blijft natuurlijk in en in triest dat zulke jonge mensen overlijden. Al dan niet gepushed door pharma :-(

Ik heb een erg Fin de siecle SHTF gevoel, bah
Ja, het is echt verschrikkelijk. Dat de mensheid daar ingetrapt is. Tja, het is ook wel erg overtuigend allemaal opgezet, en mensen werden gedwongen etc. we weten het allemaal. Erg voor diegenen die hebben moeten vallen in deze val.

Dorothé

Tucker trekt de handschoenen uit en benadrukt de verontrustende wereldgegevens die naar boven komen.

Vooral de dramatische stijging van het sterftecijfer onder jongeren en fitte mensen.

Onverklaarbare sterfte merkbaar in veel landen; Australië, Nieuw Zeeland, Uk en Canada.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan