Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GWZGOGVEGooi hem er maar weer eens in....
PSGWSP
Ik moet even denkenGWZGOGVE
Is goedIk moet even denken
Mike gaat door voor de koelkastGeen Waanzin Zo Groot Of Gevaccineerden Vallen Ervoor?
Mike
Of komt het door andere soort deeltjes?
Heel sneu maar ja, je wilt toch gewoon op vakantie hè zit je dan met je lamme bek een paar maanden later.[Doorgestuurd van Kristel Bouché]
Hallo , hier even mijn verhaal over mijn 17-jarige dochter …
Na boosterprik heeft mijn kind gezichtsverlamming,spasmen in haar hoofd en oog dat reeds 9maanden dicht is en zicht verloren dit allemaal linkergezichtshelft . Reeds 18 artsen oa neuroloog, neurochirurg ,… niemand dat een diagnose kan stellen “nog nooit gezien “ mijn kind is op van zware zenuwpijnen en spasmen pijnen … medicatie 7 pillen/dag om haar pijnvrij te krijgen en maandelijks infuusbehandelingen “ pijnbestrijding “ niets helpt … zijn nu in handen van een professor en er komen nog onderzoeken!dit reeds 9 maand kan niet naar school ,concentratie problemen,geheugenverlies , moe ,… zo machteloos … wat nu ? Toekomst van mijn kind ? Diploma ? Zucht kon ik de tijd maar terug draaien
Grtjs van een verdrietige machteloze mama
Veel moed voor iedereen
💛 AVV Vaccinatieschade 💛 Artsen voor Vrijheid
Hallo , hier even mijn verhaal over mijn 17-jarige dochter … Na boosterprik heeft mijn kind gezichtsverlamming,spasmen in haar hoofd en oog dat reeds 9maanden dicht is en zicht verloren 🥲🥺 dit allemaal linkergezichtshelft . Reeds 18 artsen oa neuroloog, neurochirurg ,… niemand dat een diagnose...t.me
De genocide agv de prikjes zal uitkomen. Natuurlijk zullen Big Pharma en de MSM dit in alle toonaarden ontkennen. De waarheid komt ALTIJD boven water.De cijfers van de vaccinatieschade zijn nu al heel erg maar ik hou mijn hart vast voor op de lange termijn
Die griep valt wel mee, maar dat verplichte ruimen gaat je nekken vrees ik :-(Ik maak mij meer zorgen over de vogelgriep.