Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja Mike, ach.....And just as dangerous!
Mike
Het antwoord op je vraag is ja die zijn er.Kwan ik tegen op TG.
De vraag die ik graag beantwoord zou zien is of er ongevaccineerden zijn met long covid? Denk het niet, maar ja.
En hebben jullie wel eens van een covid knie gehoord
Bekijk bijlage 15885
Ok. Daar gaat mijn theorieHet antwoord op je vraag is ja die zijn er.
-DAN- de andere sekseJa Mike, ach.....
Vrouwen zijn loeders,
sirenen of heksen
Maar weet jij wat beters
Als de andere sexe.
Nee. Maar oplossing... Ik zeg: aan de remdesivir en knieventilatorDe vraag die ik graag beantwoord zou zien is of er ongevaccineerden zijn met long covid? Denk het niet, maar ja.
Bekijk bijlage 15885
Sorry, ik bedoelde as-DAN- de andere sekse
Ja, ik ken er 1, roept enerzijds dat de griep is hernoemd en anderzijds om de haverklap dat door ¨longcovid¨ nog niet alles kan doen. Te weinig energie enzo. Inmiddels al ruim een jaar zo.Kwan ik tegen op TG.
De vraag die ik graag beantwoord zou zien is of er ongevaccineerden zijn met long covid? Denk het niet, maar ja.
En hebben jullie wel eens van een covid knie gehoord
Bekijk bijlage 15885
Ik hoorde vandaag, Covid MonsterGisteren hoorde ik een nieuw woord
‘stom-covid’
Gisteren hoorde ik een nieuw woord
‘stom-covid’
Klopt beide, covid is verschrikkelijk ze hadden nooit de social distance moeten opgeven, doordat dat wel gedaan is ben ik nu getrouwd met een tweeling onderwegIk hoorde vandaag, Covid Monster
GefeliciteerdKlopt beide, covid is verschrikkelijk ze hadden nooit de social distance moeten opgeven, doordat dat wel gedaan is ben ik nu getrouwd met een tweeling onderweg
De enige juiste manier om er mee om te gaan!!Ik ben een beetje ziekies geweest gedurende de Covid-time. Ik heb er ergens over bericht.
Maar als je een beetje ziekies bent en niet naar de huisarts gaat en geen test doet weet je dus niet wat je hebt. Het voelde een beetje grieperig/verkouden, 1 dag wat koorts, een paar dagen rustig aan uitgeziekt en Ivermectine geslikt. Ikheb me geen moment ongerust gemaakt.