COVID vaccinatie bijwerkingen

Een kennis van mij heeft drie prikken gehad. Moet nu geopereerd worden aan kanker (of althans hier kiest hij voor). Zou er een verband kunnen zijn tussen wat hij nu heeft en de vaccins? Hoe kun je dit bewijzen? Ik heb hem wel gezegd dat zo'n operatie erg risicovol is (kans op hartstilstand, kans op niet meer kunnen plassen) maar hij ziet geen alternatief.... Ik snap zijn positie wel. Toch vind ik de operatie risicovol.

Een kennis van mij heeft drie prikken gehad. Moet nu geopereerd worden aan kanker (of althans hier kiest hij voor). Zou er een verband kunnen zijn tussen wat hij nu heeft en de vaccins? Hoe kun je dit bewijzen? Ik heb hem wel gezegd dat zo'n operatie erg risicovol is (kans op hartstilstand, kans op niet meer kunnen plassen) maar hij ziet geen alternatief.... Ik snap zijn positie wel. Toch vind ik de operatie risicovol.
Al kom je met een vrachtwagen aan bewijs geprikten geloven pas als de NOS het zegt.

Geen idee of zij de vaxx heeft gehad, ken haar niet, maar dat 'plotseling' begint wel een dingetje te worden

Bestsellerauteur Julie Powell van Julie & Julia overleden (49)​

Julie Powell, die faam verwierf met haar bestseller Julie & Julia dat werd verfilmd met Meryl Streep in een hoofdrol, is vorige week woensdag plotseling overleden. Dat meldt The New York Post. Powell is 49 jaar geworden.

Powell overleed in haar huis na een hartstilstand. Ze laat haar echtgenoot, een broer en haar ouders achter.

:unsure:

RIVM: volgend jaar tientallen extra ambulances nodig​

Nederland heeft volgend jaar tientallen extra ambulances nodig om aan de vraag te kunnen voldoen. Dat zegt het RIVM. Het gezondheidsinstituut berekent elk jaar hoeveel ambulances in Nederland in het volgende jaar nodig zijn.
In 2023 zijn dat er op werkdagen overdag 692. Dat zijn er 40 meer dan in dit jaar. Ook op zaterdagen en zondagen zijn overdag meer ambulances nodig dan dat er voor 2022 was berekend, respectievelijk 40 en 35 meer.

ze volgden gewoon allemaal bevelen op en moeten daarom worden vergeven.

Ik weet natuurlijk niet of hij gefuckzineerd was, maar het is wel de zoveelste 'plotseling'

Topkok Gerhard Müller (51) van Twents restaurant overleden​

OOTMARSUM/WIERDEN - Veel gasten uit binnen- en buitenland kwamen speciaal voor hem naar restaurant De Wanne in Ootmarsum. Chef-kok Gerhard Müller was een topper op zijn gebied. Maar Parkhotel De Wiemsel, waartoe De Wanne behoort, zal zonder Müller verder moeten. De Wierdenaar overleed maandagavond geheel onverwacht, op 51-jarige leeftijd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan