COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik geloof dat Spanje op >15% zit
Oversterfte July 2022 in de EU en het verboden woord \/accinatie

Letland – 0,5%

Litouwen 0,9%

Bulgarije 1,4%

Zweden 2,7%

België 4,3%

Tsjechië 4,4%

Polen 5,8%

Slowakije 7,7%

Finland 9,4%

Denemarken 10,3%

Estland 12,3%

Frankrijk 14,1%

Nederland 14,7%

Noorwegen 14,8%

Duitsland 15,2%

Ierland 16,3%

Oosterrijk 17,5%

Italië 24,9%

Zwitserland 25,9%

Portugal 26,8%

Griekenland 31,2%

Spanje 36,9%

IJsland 55,8%

Oversterfte July 2022 in de EU en het verboden woord \/accinatie

Letland – 0,5%

Litouwen 0,9%

Bulgarije 1,4%

Zweden 2,7%

België 4,3%

Tsjechië 4,4%

Polen 5,8%

Slowakije 7,7%

Finland 9,4%

Denemarken 10,3%

Estland 12,3%

Frankrijk 14,1%

Nederland 14,7%

Noorwegen 14,8%

Duitsland 15,2%

Ierland 16,3%

Oosterrijk 17,5%

Italië 24,9%

Zwitserland 25,9%

Portugal 26,8%

Griekenland 31,2%

Spanje 36,9%

IJsland 55,8%
Ok, dat was juli, van januari t/m augustus is het gemiddeld 12.5%, in augustus was het 15.2.

Ok, dat was juli, van januari t/m augustus is het gemiddeld 12.5%, in augustus was het 15.2.
Ok, best een hoop natuurlijk. Maar er gaan in Nederland ongeveer 400 mensen per dag dood. 15 procent extra is dan 60 man. Je wilt ze natuurijk niet in je tuin hebben liggen, maar eigenijk valt het mee.

Ik had persoonlijk verwacht dat de schade erger zou zijn, en dit is gunstig want wij kennen allen mensen met een prik die wij niet dood willen.
Een klein optimisme is op zijn plaats denk ik dan.

Gemiddeld ken je niet zoveel mensen die overlijden. Das altijd bijzonder omdat dat een zeldzaamheid is

Aan de andere kant. 60 man per dag is krap 600 in de week en er komen er 1000 per week binnen dus zonder het woord omvolking te gebruiken denk ik toch aan opvolging:-(

Het zijn rare tijden, maar voorlopig denk ik dat het -gelukkig- meevalt

Ok, best een hoop natuurlijk. Maar er gaan in Nederland ongeveer 400 mensen per dag dood. 15 procent extra is dan 60 man. Je wilt ze natuurijk niet in je tuin hebben liggen, maar eigenijk valt het mee.

Ik had persoonlijk verwacht dat de schade erger zou zijn, en dit is gunstig want wij kennen allen mensen met een prik die wij niet dood willen.

Gemiddeld ken je niet zoveel mensen die overlijden. Das altijd bijzonder omdat dat een zeldzaamheid is

Aan de andere kant. 60 man per dag is krap 600 in de week en er komen er 1000 per week binnen dus zonder het woord omvolking te gebruiken denk ik toch aan opvolging:-(

De schade op de lange termijn, if any, is natuurlijk nog niet te beoordelen.....

Das eng

Goedemorgen heb iemand gesproken die zei dat er deze winter waarschijnlijk echt veel mensen gaan overlijden ( hoe meer prikken hoe slechter het immuunsysteem gaat werken ) ik rij wekelijks langs het vaccinatie punt hier in de buurt en helaas zie er toch nog best veel mensen …Gr Assie

Goedemorgen heb iemand gesproken die zei dat er deze winter waarschijnlijk echt veel mensen gaan overlijden ( hoe meer prikken hoe slechter het immuunsysteem gaat werken ) ik rij wekelijks langs het vaccinatie punt hier in de buurt en helaas zie er toch nog best veel mensen …Gr Assie
Hier bij het vaccinatiecentrum bij ons zijn ook genoeg mensen waaronder enkele collegas die toch weer een Boosterprik zijn gaan halen😏

Ik weet het wel zeker, Assie Waar we vorig jaar al voor vreesden gaat nu gebeuren: 1 verkoudheidje en hup, onder de zoden. We krijgen de keiharde waarheid volop in ons gezicht gesmeten. Wie niet horen wil...

Mike

Ik weet het wel zeker, Assie Waar we vorig jaar al voor vreesden gaat nu gebeuren: 1 verkoudheidje en hup, onder de zoden. We krijgen de keiharde waarheid volop in ons gezicht gesmeten. Wie niet horen wil...

Mike
...moet op de VVD stemmen, CDA mag ook.

plotselinge dood van een progressieve Democraat kandidaat in Florida die mensen uitschold omdat ze weigerden de Covid-prik te nemen, wordt op sociale media nabesproken.

Screenshots laten zien dat Rowe, die zijn eerste Pfizer prik op 12 augustus 2021 kreeg, zich stoorde aan mensen die weigerden de prik te nemen en op een gegeven moment verklaarde: “Laat Darwin zijn werk doen.”
vax.jpg

We moeten wel op onze hoede zijn. Dit is gemaakt door Stew Peters. Wat gaat hij tussen alle waarheid door erin fietsen? Weer dat slangengif?

Mike

Het is dus wel een feit dat er wereldwijd mensen doodvallen vanwege?
De oversterfte is nog steeds niet verklaard.
En ja, Stew Peters heeft ook vaak discutabele artsen aan het woord.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan