Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We zouden kerst vieren op kerstavond met een groepje bekenden doen we al jaren ( 2 jaar niet doorgegaan omdat iedereen nog in het covid verhaal geloofde en nog doet helaas ) iedereen maakt iets en het is altijd gezellig , gisteren ontving ik een bericht in de app dat een van de dames plotseling een herseninfarct heeft gehad en ze er niet bij zijn ( alle prikken gehad helaas weet ik ) en een aantal weken geleden kwam ik een oude bekende tegen die ik bijna niet herkende ik vroeg hoe gaat het Jannie ze zei ik ben aan het revalideren na een hersenbloeding en je zal het niet geloven maar toen ik in het ziekenhuis lag heeft mijn man een epileptische aanval gekregen en is met zijn hoofd op de punt van de tafel gevallen hij heeft 2 weken in hetzelfde ziekenhuis gelegen waar ik lag waarvan één week op de IC zijn hele hoofd was door aan de achterkant gelukkig was er iemand op bezoek bij anders had hij het niet overleefd ik luisterde geïnteresseerd maar weet dat ik haar in sept nog tegenkwam en ze zei zo ik kom net uit de kiem het prikje zit er weer in je kan maar beschermd zijn , ik heb haar sterkte gewenst en ben doorgelopen je leven voorbij door de prik dictatuur , mag ik vriendelijk bedanken ik vertrouw op mijn eigen immuunsysteem ! Ps vandaag is de begrafenis van de tante van mijn man een hersenbloeding wel 82 maar was altijd nog in goede gezondheid en leefde zelfstandig ik keek even in de plaatselijke krant naar haar rouwadvertentie en ik schrok 5 hele pagina’s vol doden de realiteit van een oorlog ‘slachtoffers ‘
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat een ieder dit soort ervaringen meemaakt. Het is hard maar ikzelf had de ervaring er goed mee om te kunnen gaan omdat ik wist wat er ging komen en er ook van alles aan had gedaan binnen de lijntjes waar -ik mocht kleuren- !! Wees blij voor al die mensen die je kon helpen maar die dat nog niet tegen je durven te bekennen.
Christmastites
Ik dacht dat het een grap was, maar nee
Moeders die borstvoeding geven: pas op voor 'christmastitis'
Tijdens de feestdagen kampen vrouwen die borstvoeding geven vaker met ontstekingen van de melkklieren. Waardoor komt dit en is het te voorkomen?www.nu.nl
Volgens de professor, Peter Hotez, is anti-vaccin-activisme de drijvende kracht achter de wereldwijde sterfte.
Dat worden dan waarschijnlijk Jingle Balls....ook bij mannen toch in deze woke wereld?
Ik heb het hele interview bekeken en het is elke seconde van je tijd waard, dank voor het onder de aandacht brengen! Dit was de eerste aflevering van Fuelmich's ICIC en het begint meteen veelbelovend! Waar zijn Vivian en Wolfgang nou mer hun grote mond? Auf wiedersehen!Stukje uit onderstaand artikel vertaald. De video moet ik zelf nog kijken, is weer zo'n lange.....
Why do some people’s personalities suddenly change after receiving mRNA injections?
Why do some people’s personalities suddenly change after receiving mRNA injections?
In this video, experts explained how the mRNA “trans”jections not only cause physical damage to some organs but how they also damage the small capillaries in the brain, override the blood-brain bar…expose-news.com