COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik heb het hele interview bekeken en het is elke seconde van je tijd waard, dank voor het onder de aandacht brengen! Dit was de eerste aflevering van Fuelmich's ICIC en het begint meteen veelbelovend! Waar zijn Vivian en Wolfgang nou mer hun grote mond? Auf wiedersehen!

Hartverscheurend om te horen dat de spike-eiwitten en nanodeeltjes rechtstreeks het brein en hart aanvallen met als doel om onze capaciteit voor liefde, zorgzaamheid en ethiek en moraliteit weg te nemen. Over misdaden tegen de menselijkheid gesproken - letterlijk! Die psychiater Peter Breggin vergelijkt het effect van de 'vaccins' met barbaarse 'therapieen' als elektroshocks en lobotomie, gruwelijk gewoon!

Ik heb mijn vinger niet aan de pols van wat Fuelmich allemaal doet, masr wil eerlijk gezegd na deze spectaculaire herstart geen aflevering missen! Wie van jullie neemt het op zich om alle interviews bij te houden en te posten op dit forum? Misschien een eigen topic aan wijden?

Mike
Fuelmich heeft eigenlijk al een eigen topic 'Neurenberg 2.0'. Hier verdergaan of een nieuw topic (ICIC) maken? Ik wil zijn video's wel in de gaten houden.

Pure bloods withstood the greatest mass brainwashing psychological campaign in modern history and we'll overcome whatever else they throw at us because there is no turning back.
We've been battle tested.
We know deep down how precious our freedom truly is and how close we've been to losing it all.
We will win!

Mike

Wat een ellende! Mijn vader is vannacht met spoed per ambulance opgenomen in het ziekenhuis. Ik was daar helaas niet bij. Mijn vader is NIET gevaccineerd maar ze hebben hem bloedtransfusie gegeven!! Er is geen toestemming gevraagd aan familieleden. Ik was er zelf niet bij. Nu heeft hij zeer waarschijnlijk gevaccineerd bloed gehad en dus spike eiwitten. Ik ben er ziek van! Zometeen richting het ziekenhuis en verhaal halen. Maar ja kan het helaas toch niet meer terugdraaien dat is nog het ergste.

De ambulance broeders hadden gezegd dat het ziekenhuis vreselijk vol ligt met vooral hartpatiënten. Het was hem een raadsel hoe dat kwam.

Wat een ellende! Mijn vader is vannacht met spoed per ambulance opgenomen in het ziekenhuis. Ik was daar helaas niet bij. Mijn vader is NIET gevaccineerd maar ze hebben hem bloedtransfusie gegeven!! Er is geen toestemming gevraagd aan familieleden. Ik was er zelf niet bij. Nu heeft hij zeer waarschijnlijk gevaccineerd bloed gehad en dus spike eiwitten. Ik ben er ziek van! Zometeen richting het ziekenhuis en verhaal halen. Maar ja kan het helaas toch niet meer terugdraaien dat is nog het ergste.

De ambulance broeders hadden gezegd dat het ziekenhuis vreselijk vol ligt met vooral hartpatiënten. Het was hem een raadsel hoe dat kwam.

Heel veel sterkte gewenst en beterschap voor je vader.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan