COVID vaccinatie bijwerkingen

Er is onomstotelijk bewijs geleverd in de VS dat de Corona-injecties de oorzaak zijn van onnoemelijk veel sterfgevallen en levenslange bijwerkingen. En ook dat degenen die verantwoordelijke posities bekleden dit al heel vroeg wisten. Toch bleven ze maar roepen dat de ‘vaccins’ veilig en effectief waren. Het lijkt nu onontkoombaar dat zij zich voor de rechter zullen moeten gaan verantwoorden.

Er zijn de afgelopen maand zeven piloten uitgeschakeld en drie jonge piloten overleden, meldde dr.
@MakisMD
Maar het gebeurt ook met stewardessen en passagiers. "In de afgelopen weken is er een groot aantal passagiers geweest die een hartaanval hebben gehad of een medische noodsituatie hebben gehad waardoor het vliegtuig een noodlanding moest maken. En de afgelopen weken zijn er ook verschillende passagiers overleden."

Heb al van 2 mensen vernomen dat ze 'opeens' last kregen van vreselijke hooikoorts en dat van te voren nooit hadden gehad. Een persoon moest zelfs een pompje gaan gebruiken.
Andere vrouw opeens opgenomen met ambulance vanwege hartproblemen.
Weer andere vrouw in dorp van mijn vader plotseling totaal verkankert en ze heeft euthanasie gepleegd.

Heeft het met de prik te doen? Misschien niet, maar je hoort het wel vaak op vandaag.

Dorothé

Opmerkelijk: een kwart van alle fietsdoden verongelukte zonder botsing. Zij overleden na een val van de fiets, bijvoorbeeld na onwel worden, door een verkeerde stuurbeweging, een slecht wegdek, gladheid of een voet tussen de spaken. Van deze fietsslachtoffers was ruim twee derde 70 jaar of ouder.

Jonge vrouw (bij mij in de buurt) van 31 jaar had hoofdpijn. HA zei dat ze rust moest nemen. Ze ging in bed liggen en is daar gestorven. Plotseling..
Vrouw die dat vertelde, zelf ook nog jonge vrouw, zei dat bij haar zelf een hersentumor was vastgesteld.
Tja, en dan weten ze niet waar het allemaal van komt. Wat vreemd toch wat er allemaal om ons heen gebeurd...

Ik ben op het moment verkouden en het komt steeds weer opnieuw, nu de 2e week.
Maar dat is dan toch nog niets in vergelijk met bovenstaand verhaal.

Dorothé

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan