COVID vaccinatie bijwerkingen

De locatie is het EP, dat is alles.
Internationale Covid Conferentie

Op 2, 3 en 4 mei 2023 vindt er een conferentie in Brussel plaats omtrent de aanpak van de Covid-19 uitbraak.

Deze conferentie is mede-georganiseerd door Europese parlementariërs die zich eerder kritisch uitspraken tegen lockdowns en massavaccinatie zoals Cristian Terhes, Christine Anderson en Francesca Donato.

Op 3 Mei spreken gastsprekers waaronder Robert Malone en Theo Schetters rechtstreeks vanuit het Europese parlement.

Te volgen via een livestream registratie, met vertaling in 7 talen.

Meer info op: https://www.internationalcovidsummit.com/

In totaal overleden in 2022 zo’n 170.000 inwoners van Nederland. Aan zogeheten 'nieuwvormingen', waar kanker en bloedziekten onder vallen, overleed 28 procent. Nog eens 23 procent overleed aan hart- en vaatziekten.

Vooral overlijdens door ziekten aan ademhalingsorganen zoals griep (stijging van 27 procent) en niet-natuurlijke doodsoorzaken (stijging van 13 procent) zijn in 2022 sterk gestegen tegenover een jaar eerder. Bij die laatste categorie ziet het CBS voornamelijk een stijging van mensen die zijn overleden na een val

Oversterfte​

Net zoals in 2020 en 2021, was er in 2022 sprake van oversterfte. Er waren zo’n 14.500 meer sterfgevallen dan verwacht. Mogelijk komt dit door de twee griepgolven in 2022. Zo’n griepgolf was er in 2021 volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) niet. De oversterfte in de twee voorgaande jaren werd met name veroorzaakt door de coronapandemie.

Dr Been in een presentatie over een nieuw onderzoek:... spike-eiwitten en anti-body`s bij geprikte adolescenten met myocarditis.

Gister kwam er een oud buurvrouw (nog geen 70), bekend met depressie en medicatie. Zij is al vanaf vorig jaar herfst van elke 3 weken, 1 week ziek. Echt ziek, hele week op bed. Op mijn vraag of ze zich heeft laten prikken met C vax, ja alle 5 en in november ook de griepprik, want misschien gaat het daarna beter :rolleyes:. Dus niet, het gaat eigenlijk nog net zo slecht. Nu vraagt ze aan mij of ik een idee heb waar dat van komt en of ik haar kan helpen. Ik benoem het vaxxen... jaaaa... je zei het al, beter van niet, maar ja, voor de kinderen/kleinkinderen en de rest van de wereld, pfff... Nu had ze spijt en zat bij me te huilen.
Maar ik ga haar dus helpen en zien wel waar het op uitkomt.

Enorm vaccinatieschandaal komt aan het licht: 763 bekende mensen dood na coronaprik!​

Er komt een enorm vaccinatieschandaal aan het licht. Kla.TV heeft 17 uur beeldmateriaal verzameld over de gruwelijke gevolgen van de vaccinatiecampagne. Er zijn alleen al 763 bekende mensen overleden na de coronavaccinatie. Hoeveel ‘gewone’ mensen zouden er overleden zijn?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan