COVID vaccinatie bijwerkingen

Gezondheidsklachten van gevaccineerden nemen steeds meer toe om mij heen. Ex collega is langdurig ziek na zijn 2 prikjes, kan niet meer werken, is erg vermagerd ook. Hoorde van mijn zoon dat een 16jarige jongen die zich van ze ouders moest vaccineren tegen C (vanwege astma). Hij overleed paar weken geleden aan een hartstilstand.
 
Gezondheidsklachten van gevaccineerden nemen steeds meer toe om mij heen. Ex collega is langdurig ziek na zijn 2 prikjes, kan niet meer werken, is erg vermagerd ook. Hoorde van mijn zoon dat een 16jarige jongen die zich van ze ouders moest vaccineren tegen C (vanwege astma). Hij overleed paar weken geleden aan een hartstilstand.
Hoe triest dat allemaal ook is, ik denk dat momenteel vaccinatieschade/overlijdens het enige is waardoor mensen nog wakker worden. In ieder geval is dat denk ik het grootste breekijzer wat we hebben om mensen te verlossen uit hun hypno-Stockholmsyndroom.

Ik merk in mn omgeving dat stikstof/boeren, WEF, corruptie etc mensen gewoon niet genoeg boeit. Laat staan de NWO, 15 mincities etc.

Ik klad, post, sticker, flyer en predik al drie jaar, maar was er de laatste tijd een beetje klaar mee door alle ‘zombie-het zal wel’-reacties. Maar ik denk dat ik de komende tijd vooral ga inzetten op vaccinatieschade om mensen te bereiken. Zeker ook met toenemend aantal rechtszaken mbt vaccinatieschade wereldwijd.
 
Hoe triest dat allemaal ook is, ik denk dat momenteel vaccinatieschade/overlijdens het enige is waardoor mensen nog wakker worden. In ieder geval is dat denk ik het grootste breekijzer wat we hebben om mensen te verlossen uit hun hypno-Stockholmsyndroom.

Ik merk in mn omgeving dat stikstof/boeren, WEF, corruptie etc mensen gewoon niet genoeg boeit. Laat staan de NWO, 15 mincities etc.

Ik klad, post, sticker, flyer en predik al drie jaar, maar was er de laatste tijd een beetje klaar mee door alle ‘zombie-het zal wel’-reacties. Maar ik denk dat ik de komende tijd vooral ga inzetten op vaccinatieschade om mensen te bereiken. Zeker ook met toenemend aantal rechtszaken mbt vaccinatieschade wereldwijd.
Een vriendin van mij die zelf niet is geprikt vond niet dat ik overal maar de prik de schuld van moet geven. Ik zei oké iemand was voor de prik, gezond, sportief, actief en na de prikken ineens allerlei klachten dan is voor mij 1+1=2 en valt je al die dagelijkse aantallen traumaheli’s niet op?
Zegt ze : ja ik weet het niet hoor maar ben wel blij dat ik nooit een prikje heb genomen.

Dus ja zo zie je maar dat het idd verstandig is om in te zetten op vaccinschade,nog teveel mensen zitten in struisvogel modus.
 
Gezondheidsklachten van gevaccineerden nemen steeds meer toe om mij heen. Ex collega is langdurig ziek na zijn 2 prikjes, kan niet meer werken, is erg vermagerd ook. Hoorde van mijn zoon dat een 16jarige jongen die zich van ze ouders moest vaccineren tegen C (vanwege astma). Hij overleed paar weken geleden aan een hartstilstand.

Die klachten kunnen ook gewoon veroorzaakt zijn door een nieuwe variant waar nog geen vaccin voor is. Maar nee hoor, mevrouw de complotdenker geeft de goedgekeurde vaccins de schuld.
 
Hoe triest dat allemaal ook is, ik denk dat momenteel vaccinatieschade/overlijdens het enige is waardoor mensen nog wakker worden. In ieder geval is dat denk ik het grootste breekijzer wat we hebben om mensen te verlossen uit hun hypno-Stockholmsyndroom.

Ik merk in mn omgeving dat stikstof/boeren, WEF, corruptie etc mensen gewoon niet genoeg boeit. Laat staan de NWO, 15 mincities etc.

Ik klad, post, sticker, flyer en predik al drie jaar, maar was er de laatste tijd een beetje klaar mee door alle ‘zombie-het zal wel’-reacties. Maar ik denk dat ik de komende tijd vooral ga inzetten op vaccinatieschade om mensen te bereiken. Zeker ook met toenemend aantal rechtszaken mbt vaccinatieschade wereldwijd.
Je hebt helemaal gelijk!! een hele tijd niets geplaatst hier, omdat ik gekozen had om mijn directe omgeving te informeren .... 2 collega's met een longembolie.... Van een team bestaande uit 80 personen. best veel, statistisch gezien. Heb mij wel direct uitgesproken tegen C-19 vaccinatie, maar geprobeerd de discussie open te houden. Naderhand blijken toch een heel aantal het niet goed te vinden, dat ze zich hebben laten prikken
 
Nou ja, dom,wat heet. Als de overheid oprecht goed voor ons zou zorgen, dan zouden we ons niet zo bezig hoeven houden met veel taken die de overheid doet, maar aangeziende overheid alles behalve betrouwbaar is, pakt dat een tikje anders uit. Veel mensen gelovennog dat de overheid het beste met ze voor heeft, dat is noit het geval geweest, maar zo grof als het er nu aan toe gaat was het vroeger niet.
 

Stergevallen nemen toe​


De onderzoekers schatten dat Europa tegen 2030 elke zomer gemiddeld meer dan 68.000 sterfgevallen te verduren zal krijgen, tenzij er iets wordt gedaan om mensen te beschermen tegen de stijgende temperaturen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.202
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan