COVID vaccinatie bijwerkingen

Geert Vanden Bossche in ‘allerlaatste en belangrijke’ video: dit kunnen we de komende weken verwachten​

Mensen die niet ‘gevaccineerd’ zijn tegen corona of die een placebo hebben gekregen, lopen geen risico op ernstige ziekte. Datzelfde geldt voor mensen die slechts één prik hebben gehad of die het virus voor vaccinatie hebben opgelopen. Dat zegt de Belgische vaccinoloog en immunoloog Geert Vanden Bossche in zijn allerlaatste video.


Mensen die twee of meer prikken hebben genomen voor een doorbraakinfectie, lopen wel risico op ernstige ziekte, waarschuwt Vanden Bossche. Hij verwacht dat we hier binnenkort al de eerste tekenen van zullen zien.


Het betreft in dit geval mensen die al in een vroeg stadium zijn gevaccineerd, waaronder ouderen.

 

Wat ze nu weer hebben ontdekt in die zogenaamde coronaprikken: ‘Dit ziet er heel slecht uit’​

“SV40 zet kankergenen in het menselijk lichaam aan,” lichtte McCullough toe. Tot overmaat van ramp onderdrukt het S2-deel van het spike-eiwit twee systemen die een essentiële rol spelen in het tegengaan van kanker, te weten P53 en BRCA.

 
11 juli jl is er een kennis overleden net 50 jaar geworden begin mei , plots dood neergevallen zonder enige aanleiding , de krant staat vol met advertenties iedereen is verbaasd 😧 hoe dit kan , ik zwijg 🤐 maar weet beter …
Vriend van een collega, 30 jaar was aan t hardlopen…. Plots.. artsen zeggen dat ie ws z’n hele leven al hartfalen heeft gehad🥱yeah right ik zeg ook maar niets
 
Vandaag hoorde ik van een bekende (man, 60 jaar) dat hij zich al enige tijd niet zo goed voelt.

Vandaag was hij naar de huisarts gegaan. Na een verwijzing naar het ziekenhuis blijkt hij een longembolie te hebben.
Het is “onverklaarbaar” waar dat vandaan komt.
Hmmm, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Hij heeft alle “vaccinaties” en boosters gehad. Hij geloofde niet dat er kwaad in die prikken zit en dat de overheid ons bewust kwaad wil doen.

“Als er nog een prikronde komt neem ik die ook gewoon. Ik ben veel aan het werk en heb daardoor geen tijd en zin om mij in dingen te verdiepen. Als ik het journaal heb gezien ben ik op de hoogte. Ik geloof het allemaal wel”.
 
Laatst bewerkt:
Australische wetenschappers bevestigen dat Covid groepen op verschillende manieren aanviel op basis van genetica. Etnische reiniging? Covid had geen effect op 10% van de bevolking, wat de beweringen van RFK Jr. ondersteunde dat het in feite een "ethisch biowapen" was. RFK verklaarde dat COVID-19 Chinese of Asjkenazische joden lang niet zoveel trof als zwarte en blanke bevolkingsgroepen. Australische wetenschappers ontdekten dat het dragen van het gen ervoor zorgde dat ze 8 keer meer kans hadden om geen symptomen te hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.162
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan