COVID vaccinatie bijwerkingen

De Nederlandse NEC-aanvaller Bas Dost heeft een ontstoken hartspier. “Ik heb de afgelopen dagen veel onderzoeken gehad en die hebben uitgewezen dat ik een ontstoken hartspier (myocarditis) heb”, aldus voormalig Club Brugge-spits Dost. “Er kunnen diverse redenen zijn waardoor een hartspier ontstoken raakt en de gevolgen kunnen best groot zijn, maar ik heb geluk gehad dat ik op het veld succesvol gereanimeerd ben. Dost ondergaat de komende dagen nog meer onderzoeken. “Daarna zal ik naar huis gaan en moet ik rust nemen om hier volledig van te kunnen herstellen.

Dost geeft in het schrijven aan dat zijn hartprobleem los staat van vaccinaties.
 
De Nederlandse NEC-aanvaller Bas Dost heeft een ontstoken hartspier. “Ik heb de afgelopen dagen veel onderzoeken gehad en die hebben uitgewezen dat ik een ontstoken hartspier (myocarditis) heb”, aldus voormalig Club Brugge-spits Dost. “Er kunnen diverse redenen zijn waardoor een hartspier ontstoken raakt en de gevolgen kunnen best groot zijn, maar ik heb geluk gehad dat ik op het veld succesvol gereanimeerd ben. Dost ondergaat de komende dagen nog meer onderzoeken. “Daarna zal ik naar huis gaan en moet ik rust nemen om hier volledig van te kunnen herstellen.

Dost geeft in het schrijven aan dat zijn hartprobleem los staat van vaccinaties.
😂😂 alleen dat al vermelden, zegt genoeg!
 

Het bewijs van schadelijkheid van de prik blijft binnenstromen.


Een paar bewezen neurologische bijwerkingen
-diplopia (scheel kijken)
-hoofdpijn
-paresthesia (prikkelende sensaties)
-tinnitus (oorsuizen)
-sleepiness
-muscle spasms
-tremors
-cognitive fog
-vertigo (duizeligheid)
-dysphonia (stem vervorming)

Opmerkelijk dat bijna alle bijwerkingen ook optraden bij @MagdalenaDzambo
waarbij het Erasmus weigerde toe te geven dat dit kwam door de injectie. Als er meer dan 2 van dit soort bijwerkingen optreden is het duidelijk een algemeen neurologisch probleem.

Het onderzoek vergelijkt de verschillende injecties. Het overgrote deel kijkt naar mRNA, een beetje naar Astra en een hele kleine groep Janssen, die er later uit is gegooid wegen te beperkte grootte. Er wordt gekeken naar relatieve risico reductie tussen de verschillende prikken.

Het artikel probeert nog erg proprik over te komen door opmerkingen als een significante reductie van opname en positiefe tests na 'vaccinatie' dat is echter wat andere onderzoeken concluderen en heeft niks met het eigen onderzoek te maken. Waarschijnlijk moest het er in om uberhaupt gepubliceerd te worden.

Ook de opmerking dat er niemand stiert in de follow up. is misleidend, een dode kan geen questionaire invullen, het zegt dus niks over de overlijdens kans, die was al uitgesloten door de methode.

Als we alle groepen bekijken dan is er een ~20% voorkomst van neurologische bijwerkingen in totaal. laat dat even op je inwerken 20% neurologische klachten 1 op de 5 alleen naar dit soort bijwerkingen gekeken. Hier zit dus geen bloedproppen, myocarditis, overlijden, trombocytopenia, onvruchtlbaarheid of turbo kanker bij...

"Conclusions
This study identified a specific neurological risk profile for each vaccine and a clinical profile for those more vulnerable to develop neurological complications after COVID-19 vaccines. Clinicians should be aware that several neurological complications may commonly occur after COVID-19 vaccines, but in most cases, these have a benign nature. On the other hand, caution should be used when administering COVID-19 vaccines to vulnerable people, such as to those who suffer from allergies. We strongly believe that our findings are relevant for public health regarding the safety of vaccines in a large cohort."
 
75% van de profvoetballers in Nederland is volledig gevaccineerd, zo bleek uit de landelijke enquête. Bij NEC is dat 100%, zo bevestigen bronnen rondom de club.

 
75% van de profvoetballers in Nederland is volledig gevaccineerd, zo bleek uit de landelijke enquête. Bij NEC is dat 100%, zo bevestigen bronnen rondom de club.


Hoezo benadruk je iets wat niet zou zijn?
🤔
1699036525847.png
 
75% van de profvoetballers in Nederland is volledig gevaccineerd, zo bleek uit de landelijke enquête. Bij NEC is dat 100%, zo bevestigen bronnen rondom de club.


Artikel van januari 2022, toen was Dost nog voetballer bij Club Brugge
 
Gisteren op YouTube een heel interessante film uit een diep verleden (1964) gezien.
Ja, toen was het virus ook al een gevaar...🤡
Er komt zoveel terug in ons actuele verhaal, dat je bijna zou gaan denken.....:eek:
Ook de vleesmuis 🦇, maar die zorgde juist voor anti-stoffen in het bloed.
Op deze website kun je ook de film die 1,5 uur duurt, bekijken.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.956
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan