COVID vaccinatie bijwerkingen

DrCircus
noemt o.a. bicarbonaat en jodium en chloordioxide rustig te samen te nemen.

 

Er staan ook reacties onder het artikel. Eentje ervan is:
Afgelopen twee weken zelf erg verkouden. Het begon op het werk en verspreide zich zo razendsnel. Ook vrienden en familie moesten het ontgelden. Tot een van ons het briljante idee had om toch maar eens een zelftest voor COVID te pakken. Het bleek positief en zo langzaam aan gingen meer en meer mensen zichzelf testen. In negen van de tien gevallen bleek het inderdaad COVID. ik merk dat iedereen weer terugvalt in het oude patroon omdat nu de klachten minder erg zijn dan voorheen. Collegas die half ziek naar kantoor gaan omdat het toch wel meevalt. Minder goed handen wassen en ontsmetten. Gewoon blijven gaan zoals het van weekend Nederland verwacht wordt.Dus let op uw gezondheid en die van anderen. En iedereen die ziek is veel beterschap.

Tja, van zulke mensen moeten wij het gaan hebben. Die willen gewoon de maatregelen in stand houden.
Enne by the way, als ik flink ziek ben, vermijd ik sowieso contact met bv. mijn vader van 81 jaar. Of het zich nu wel of niet verspreid, zo heb ik het altijd al gedaan en daarom hoef ik geen test en maatregelen.

Dorothé
 
🚨TurboCancer: Nieuw onderzoek bewijst dat door mRNA door Pfizer door mRNA geïnduceerde turbokanker

In een nieuwe Belgische studie van Sander Eens et al. ze injecteerden 14 muizen met 2 Pfizer COVID-19 mRNA-vaccins.

Twee dagen na de tweede Pfizer-dosis stierven 1/14 muizen (7%) plotseling, hadden turbokanker met lymfoominfiltratie van vele organen: lever, nieren, milt, longen en darmen.

De turbokankermuis vertoonde vóór de plotselinge dood geen klinische ziektesymptomen.

Dit is het tweede onderzoek dat turbokanker aantoont na Pfizer-mRNA-vaccinatie.

Dit waren het soort onderzoeken dat Pfizer & Moderna op muizen hadden moeten uitvoeren, maar dat nooit hebben gedaan.

Belangrijk punt: Dit onderzoek met 14 muizen was groter dan het onderzoek dat werd uitgevoerd om de bivalente mRNA-boostershots van COVID-19 Omicron goed te keuren, die aan honderden miljoenen mensen werden gegeven – dat onderzoek had slechts 8 muizen!
https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/P
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.910
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan