Angelface
Well-known member
En hier gedeeltes ervan:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The People's Voice. Ignore.MSM Telegraph schokkende “onthulling”: Miljoenen gevaccineerde mensen hebben nu VAIDS
MSM Telegraph schokkende "onthulling": Miljoenen gevaccineerde mensen hebben nu VAIDS - Frontnieuws
Miljoenen mensen die zijn geïnjecteerd met mRNA Covid-vaccins hebben het “vaccine acquired immune deficiency syndrome” (VAIDS) ontwikkeld, zo blijkt uit een explosief nieuw verslag. Meer dan een kwart van de mensen die werden geïnjecteerd met de giftige vaccins leden aan een ernstige...www.frontnieuws.com
Niet goed gekeken, stom van me.The People's Voice. Ignore.
Mike
PSGWSP.MSM-journalist die pleitte voor ontslag vaccinweigeraars op 33-jarige leeftijd overleden
MSM-journalist die pleitte voor ontslag vaccinweigeraars op 33-jarige leeftijd overleden
“Wil je naar de kroeg om de wedstrijd te kijken? Paspoort,” schreef de journalist.www.ninefornews.nl
Ja gek hè, hoe kan dat nou zo een opmars ineens? In elk geval niet vanwege de vaccins die massaal zijn gegeven in 2021/2022 dat weet ik zeker. Ik denk toch gewoon toeval..Zou het??
Achter betaalmuur
Steeds meer gevallen van besmettelijke streptokokken: wat is de oorzaak en hoe behandel je het?
Kevin van Halm uit Enschede (34) is slachtoffer van de ‘vleesetende bacterie’, een bacterie uit de groep-A-streptokokken. Zijn vingers en onderbenen moesten zelfs geamputeerd worden. Sinds het voorjaar van 2022 ziet het RIVM een opmars van het aantal infecties met streptokokken. Hoe loop je zo'n...www.ad.nl
Steeds meer gevallen van besmettelijke streptokokken: wat is de oorzaak en hoe behandel je het?
Kevin van Halm uit Enschede (34) is slachtoffer van de ‘vleesetende bacterie’, een bacterie uit de groep-A-streptokokken. Zijn vingers en onderbenen moesten zelfs geamputeerd worden. Sinds het voorjaar van 2022 ziet het RIVM een opmars van het aantal infecties met streptokokken. Hoe loop je zo'n bacterie op? En kan je het eenvoudig behandelen? Dokters Philippe Jorens en Francois Vermeulen geven uitleg