COVID vaccinatie bijwerkingen

Onderzoek naar Italiaanse Hugo de Jonge vanwege moord: ‘Dat gaat de goede kant op’​

“De eerste rechtszaak tegen een minister van Volksgezondheid wegens de coronavaccinaties aangespannen door het Openbaar Ministerie komt eraan. Ditmaal in Italië,” reageert Europarlementariër Marcel de Graaff (FVD) verheugd. “Dat gaat de goede kant op.”
 
Ik ben benieuwd of deze berichten een omwenteling gaan veroorzaken of dat het gewoonweg weer een opstapeling van bewijzen is van onze kant. Ben ik negatief gestemd? Neen, absoluut niet. Ik ben blij met elke ontwikkeling. Ik hoop alleen dat nu dan toch eens een balletje gaat rollen en dat er niet nog eens heel veel tijd overheen moet gaan met erge bewijzen.
Laat de organisaties, zoals bv. de politie, maar eens aan de bel gaan trekken vanwege de cijfers van sterfte en ziekte.
Laat de media naar voren treden met verhalen zoals Tijs van den Brink. Hij brengt het weliswaar slecht, maar waar rook is, is vuur.
Tja, ik blijf hopen dat de bevolking gaat ontwaken. Dat er een punt gaat komen waar ze niet meer omheen kunnen.
Nu is het van: Ach, het is voorbij en er is niet veel gebeurd. Ze zijn onverschillig en willen er niet mee geconfronteerd worden.
We hebben van onze kant al heel veel bewijzen aangedragen en dachten steeds dat dit wel het balletje aan het rollen zou brengen. Maar er moe(s)t nog veel meer gebeuren....Helaas. Wanneer is de rand van de afgrond bereikt?

Dorothé
 

MSM Telegraph schokkende “onthulling”: Miljoenen gevaccineerde mensen hebben nu VAIDS​

 
Zou het??

Achter betaalmuur

Steeds meer gevallen van besmettelijke streptokokken: wat is de oorzaak en hoe behandel je het?​


Kevin van Halm uit Enschede (34) is slachtoffer van de ‘vleesetende bacterie’, een bacterie uit de groep-A-streptokokken. Zijn vingers en onderbenen moesten zelfs geamputeerd worden. Sinds het voorjaar van 2022 ziet het RIVM een opmars van het aantal infecties met streptokokken. Hoe loop je zo'n bacterie op? En kan je het eenvoudig behandelen? Dokters Philippe Jorens en Francois Vermeulen geven uitleg
 

MSM Telegraph schokkende “onthulling”: Miljoenen gevaccineerde mensen hebben nu VAIDS​

The People's Voice. Ignore.

Mike
 
Zou het??

Achter betaalmuur

Steeds meer gevallen van besmettelijke streptokokken: wat is de oorzaak en hoe behandel je het?​


Kevin van Halm uit Enschede (34) is slachtoffer van de ‘vleesetende bacterie’, een bacterie uit de groep-A-streptokokken. Zijn vingers en onderbenen moesten zelfs geamputeerd worden. Sinds het voorjaar van 2022 ziet het RIVM een opmars van het aantal infecties met streptokokken. Hoe loop je zo'n bacterie op? En kan je het eenvoudig behandelen? Dokters Philippe Jorens en Francois Vermeulen geven uitleg
Ja gek hè, hoe kan dat nou zo een opmars ineens? In elk geval niet vanwege de vaccins die massaal zijn gegeven in 2021/2022 dat weet ik zeker. Ik denk toch gewoon toeval..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan