COVID vaccinatie bijwerkingen

Bizar eigenlijk. Dat wij. Nederland. Europa. De wereld. Oversterfte accepteren. Dat we de facto vermoord worden, maar gedwee ons hoofd buigen en weg kijken. Uit schaamte, schuldgevoel of uit angst het beest in de ogen te moeten kijken. De vergelijking me schapen gaat niet eens op. Want die weten niet wat het mes betekent.

 
Heb een vriend, nou nee ik beschouw hem niet meer als vriend, die is helemaal raar geworden door die prikken. IK merk agressiviteit bij mensen die de prik hebben genomen. Vandaag heeft hij weer een nieuwe booster laten zetten. Snap ik sowieso niet, als je dat nu doet na alles wat erover bekend is.

Hij verwijt mij van alles en nog wat en zegt zelfs dat zijn katten rustiger zijn nu hij minder berichten van mij krijgt. Mafketel. En dat allemaal op de mail, ook zoiets van deze tijd. Dingen die mensen niet in je gezicht durven zeggen maar wel een heel epistel op de mail met allemaal verwijten. Die boosters zijn naar z'n hersenpan gegaan. Echt, idioot. Maar als mensen zo niet willen inzien wat er gaande is ben ik er ook gewoon helemaal klaar mee. Dat moest ik even kwijt :)
 
Heb een vriend, nou nee ik beschouw hem niet meer als vriend, die is helemaal raar geworden door die prikken. IK merk agressiviteit bij mensen die de prik hebben genomen. Vandaag heeft hij weer een nieuwe booster laten zetten. Snap ik sowieso niet, als je dat nu doet na alles wat erover bekend is.

Hij verwijt mij van alles en nog wat en zegt zelfs dat zijn katten rustiger zijn nu hij minder berichten van mij krijgt. Mafketel. En dat allemaal op de mail, ook zoiets van deze tijd. Dingen die mensen niet in je gezicht durven zeggen maar wel een heel epistel op de mail met allemaal verwijten. Die boosters zijn naar z'n hersenpan gegaan. Echt, idioot. Maar als mensen zo niet willen inzien wat er gaande is ben ik er ook gewoon helemaal klaar mee. Dat moest ik even kwijt :)
Ik wou eerst op 'like' klikken, maar ik vind het, het gedrag van mensen, niet leuk.
Het lijkt dat het denken van mensen in mijn omgeving langzaam maar zeker stil komt te staan. Een andere mening dan welke ze hebben overgenomen van de NPO, NOS, is de enige ware reli..., de enige waarheid.
 
Heb een vriend, nou nee ik beschouw hem niet meer als vriend, die is helemaal raar geworden door die prikken. IK merk agressiviteit bij mensen die de prik hebben genomen. Vandaag heeft hij weer een nieuwe booster laten zetten. Snap ik sowieso niet, als je dat nu doet na alles wat erover bekend is.

Hij verwijt mij van alles en nog wat en zegt zelfs dat zijn katten rustiger zijn nu hij minder berichten van mij krijgt. Mafketel. En dat allemaal op de mail, ook zoiets van deze tijd. Dingen die mensen niet in je gezicht durven zeggen maar wel een heel epistel op de mail met allemaal verwijten. Die boosters zijn naar z'n hersenpan gegaan. Echt, idioot. Maar als mensen zo niet willen inzien wat er gaande is ben ik er ook gewoon helemaal klaar mee. Dat moest ik even kwijt :)
Triest zeg.
Mijn schoonvader gaat ook nog een booster halen binnenkort🥴 het is helaas niemand gelukt om het uit zijn hoofd te praten.
Dat moeten we echt los gaan laten, we kunnen niet iedereen helpen. Je hoopt dat al het nieuws ook eens de massa zal bereiken.
 

Prof. vertelt met tranen in zijn ogen wat de wereld nog te wachten staat​

Op 11 en 12 november vond in de Duitse Bondsdag het tweede coronasymposium van de AfD-fractie plaats. Twee dagen lang spraken experts over de gevolgen van het coronabeleid. Ook emeritus hoogleraar Sucharit Bhakdi kwam aan het woord. Hij vertelde met tranen in zijn ogen wat de wereld nog te wachten staat.


Anton Theunissen is zo vriendelijk geweest om de voordracht te voorzien van Nederlandse ondertiteling. Het Nederlandse transcript vind je hier.
 
Ennnnnnnnnnn, ja hoor ! 🥳
Wij mogen 'naar eigen keuze' vanaf vandaag meedoen aan nieuwe rondes van de internationale prikjesick-race 💉💉💉
Nieuwe rondes, nieuwe kansen !
En.. ..die de heftigste bijwerkingen hebben, hebben daarna NOOIT meer lichamelijke klachten.
Wie wil dat nou niet ? 🤡
 
Ennnnnnnnnnn, ja hoor ! 🥳
Wij mogen 'naar eigen keuze' vanaf vandaag meedoen aan nieuwe rondes van de internationale prikjesick-race 💉💉💉
Nieuwe rondes, nieuwe kansen !
En.. ..die de heftigste bijwerkingen hebben, hebben daarna NOOIT meer lichamelijke klachten.
Wie wil dat nou niet ? 🤡

Mijn vader heeft de uitnodiging ook gehad, mijn moeder daarentegen weer niet, en ik ook niet.
Dat vind ik wel discriminerend hoor 🤪
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan