COVID vaccinatie bijwerkingen


Opmerkelijk. Geplaatst door Jonathan Engler.
Ik had hem verteld dat John O'Loonie, begrafenisondernemer, iets had opgemerkt dat ik nog niet eerder had gehoord of opgemerkt.
De doden uit ziekenhuizen werden in lijkzakken afgeleverd en bijna allemaal waren ze overspoeld met vocht in de zak en oedemateus weefsel.
Omdat ik iatrogene nierinsufficiëntie vermoedde en me herinnerde dat remdesivir behoorlijk vervelend is, waarbij nierbeschadiging de belangrijkste bijwerkingen is, ontwikkelde ik een zeer voorzichtige hypothese dat het sedatie plus beademing plus remdesivir was die velen verdoemde.
Als we doorgingen met zoutdruppels en de GFR daalde, zou de patiënt gewoon sterven in het bijzijn van de hulpeloze arts die niet wist wat er gebeurde.

Dit is slechts een hypothese. Maar Fauci raadde remdesivir aan.

Gilead heeft het gemaakt en ik vraag me zelfs af of ze een bekend niertoxine hebben gemaakt met deze ultieme toepassing in gedachten.

Van de ene op de andere dag post Jonathan deze discussie.

Een totaal andere manier van overlijden ervaart deze jonge intensivist sowieso.

We hebben geen idee of remdesivir alomtegenwoordig was of dat er andere protocollen werden geïntroduceerd met vergelijkbare bijwerkingen.

Alleen voorlopig en hypothetisch. Omdat we weten dat dit allemaal opzettelijk is en we nog niet begrijpen hoe ze het deden.

Beste wensen
Mike



#MYpost 324
 
Pfffff 🤡



Een fikse wandeling na uitgebreid kerstdiner? Waarom je daar volgens deze arts mee op moet passen​

Wie van plan is om tijdens de feestdagen een stevig feestje te bouwen, kan beter even opletten. Artsen zien aan het einde van het jaar een toename van hartproblemen. Cardioloog Pedro Brugada vertelt over de twee belangrijkste oorzaken voor dit ‘holiday heart syndrome’ en wat je zelf kunt doen om het te voorkomen. ,,Het zijn echt niet de ouderen die hiervoor het gevoeligst zijn.”
 

Gisteren lang gesproken met Belgisch dermatoloog.

Hij verloor zelf zijn vader kort na de prik, maar zag de bui pas hangen toen zijn kleinzoon — na waarschuwing — verlamd geraakte, kort na zijn 3de prik.

Zijn kleinzoon is overal (Pfizer, kabinetten, commissies) gaan aankloppen op recht van antwoord. Overal een “njet”. Hij werkte tot dan en kan zelf zijn statuut van zieke niet rechtvaardigen omdat men verzaakt de causaliteit prik versus schade te onderkennen.

De dermatoloog in kwestie besliste op grond van wetenschappelijk onderzoek zich niet te prikken. Hij moest zich verantwoorden bij de Orde.

Momenteel krijgt hij wel elke dag te maken met patiënten die met ‘prikspijt’ te kampen hebben tgv de bijwerkingen, plotse en verdachte overlijdens in de familie. Hij zelf merkt een bijzondere toename in dementie en vertigo sinds men het experimenteel mRNA heeft losgelaten op ons, proef-mensen.

“De geneeskunde is verschoven van evidence based naar experience en vooral wishful thinking based, en, ik herken mijn collega - artsen niet meer”, waren zijn slotwoorden, gedrenkt in immense verontwaardiging en ongeloof dat politiek en niet wetenschap regeert, emotie en niet ratio domineert.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan