COVID vaccinatie bijwerkingen

Pfffff 🤡



Een fikse wandeling na uitgebreid kerstdiner? Waarom je daar volgens deze arts mee op moet passen​

Wie van plan is om tijdens de feestdagen een stevig feestje te bouwen, kan beter even opletten. Artsen zien aan het einde van het jaar een toename van hartproblemen. Cardioloog Pedro Brugada vertelt over de twee belangrijkste oorzaken voor dit ‘holiday heart syndrome’ en wat je zelf kunt doen om het te voorkomen. ,,Het zijn echt niet de ouderen die hiervoor het gevoeligst zijn.”
ik kan dit niet lezen; hebben jullie een abonnement op de AD?
 

Personeel Pfizer spreekt over prik: deze berichten zijn nog nooit eerder ergens gepubliceerd​

In augustus 2021 stelde Pfizer haar mRNA-coronavaccin verplicht voor personeel in de Verenigde Staten. Veel personeelsleden wilden zich niet laten vaccineren.


Ze hebben een chatgroep opgericht waar ze hun bedenkingen, bezorgdheden en allerlei malversaties met elkaar deelden. Honderden medewerkers waren lid van de groep, waaronder ook hooggeplaatste medewerkers. Melissa McAtee, oud-medewerker van Pfizer en klokkenluider, heeft een deel van de berichten gepubliceerd op X omdat ze wil dat de wereld weet wat er aan de hand is.

 
volgens mike bestaat shedding niet. Echter ik was net bij familieleden die de eerste vaccin gehad hebben, de Janssen vaccin is dat geloof ik. En ik kreeg het echt heel erg benauwd. Moest spontaan weggaan en heb een lange wandeling gemaakt. Helaas begon het weer keihard te regenen, H a a r p weermanipulatie ten top.
Een kennis van mij zegt, "Ze wasemen gif uit".
 
volgens mike bestaat shedding niet. Echter ik was net bij familieleden die de eerste vaccin gehad hebben, de Janssen vaccin is dat geloof ik. En ik kreeg het echt heel erg benauwd. Moest spontaan weggaan en heb een lange wandeling gemaakt. Helaas begon het weer keihard te regenen, H a a r p weermanipulatie ten top.
Een kennis van mij zegt, "Ze wasemen gif uit".
Ws omdat je je op voorhand al inprent en onbewust begin je het dan te geloven.

En dat is niet alleen volgens Mike, dat is volgens alle studies. Enkel shedding door lichaamsvloeistoffen. Als shedding bestond, waren we toch allemaal al dood of doodziek. Zo simpel is het.
 
Ws omdat je je op voorhand al inprent en onbewust begin je het dan te geloven.

En dat is niet alleen volgens Mike, dat is volgens alle studies. Enkel shedding door lichaamsvloeistoffen. Als shedding bestond, waren we toch allemaal al dood of doodziek. Zo simpel is het.
mijn visie is anders. Ik voel en merk het. Misschien is het dan geen shedding maar meer iets energetisch! Dat kan ook. Maakt niet uit. Het is wat het is en als het niet fijn voelt ben ik vertrokken.
 
Ws omdat je je op voorhand al inprent en onbewust begin je het dan te geloven.

En dat is niet alleen volgens Mike, dat is volgens alle studies. Enkel shedding door lichaamsvloeistoffen. Als shedding bestond, waren we toch allemaal al dood of doodziek. Zo simpel is het.

Dit fenomeen hebben we al eens behandeld in dotcom met wetenschappelijke test. Meer als een jaar geleden ergens.

Luc Montagnier was zijn naam​

 

‘Eigenlijk is het heel cynisch’: Pfizer veroorzaakt dit met zijn prik en heeft daar ook de oplossing voor​

Wat heeft Pfizer gedaan? In maart heeft de vaccinmaker Seagen overgenomen voor 43 miljard dollar. Dat is een bedrijf dat kankermedicijnen produceert.

Die zullen worden gebruikt om turbokankers te behandelen die ontstaan als gevolg van de mRNA-vaccins, schrijft de Canadese arts William Makis op Substack.

 

Zien we hier de voorspellingen van Geert Vanden Bossche uitkomen? ‘Belooft niet veel goeds’​

Schiet als een raket omhoog​


Vanden Bossche zei te verwachten dat veel gevaccineerde mensen die besmet raken, ernstig ziek zullen worden en sterven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan