muis
Well-known member
Ja “sad” @Angelface maar ik kan niet eens meer verdrietig zijn hierom. Ze waren gewaarschuwd we hebben het besproken en dan tóch de prik nemen voorbije FUCKING vakantie. Ja sorry maar hier houdt het op he..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik snap je hoor, heel goed zelfs.Ja “sad” @Angelface maar ik kan niet eens meer verdrietig zijn hierom. Ze waren gewaarschuwd we hebben het besproken en dan tóch de prik nemen voorbije FUCKING vakantie. Ja sorry maar hier houdt het op he..
Ik geloof niet dat dit uit een mainstream krant komt, als het al krant is...Weet iemand uit welke krant dat komt?
Staat erbijKomt secundair van Eindtijd. Ik weet niet waar eindtijd dit vandaan haalt.
Vergelijking met de griepprik gaat niet op - Eindtijd
Het coronavaccin is niet te vergelijken met de griepprik hoewel voorstanders van de covid-19 vaccinatie die wel graag makenwww.eindtijd.eu
Ook FB is geen primaire bron. Cijfers zijn van Lareb en BPOC, maar de rest is mij een raadsel.Staat erbij
Bron fuckbook
Nee aan de spuiten niet...aan de inhoud welAan de spuitjes ligt het niet, toch?
In augustus en september stierven meer mensen dan normaal: 'Rara, waar komt de oversterfte ineens vandaan?'
Het aantal sterfgevallen lag in het grootste deel van september hoger dan gebruikelijk is voor de tijd van het jaar, meldt het CBS.www.ninefornews.nl