COVID vaccinatie bijwerkingen

1636919529629.png
[Doorgestuurd van Onderzoekvaccins]
[ Foto ]
UPDATE: NA JUNI TOENAME BIJWERKINGEN 12-17-JARIGEN NA COVID-19 VACCIN

Op 30-10-2021 zijn er in de EMA database EudraVigilance 1,1 mln meldingen geregistreerd met 1 of meer bijwerkingen, waaronder ruim 17 duizend meldingen van overlijden.

In juni en juli wordt het in verschillende Europese landen toegestaan om ook de 12-17-jaren te gaan vaccineren tegen covid-19. Na juni zien we een forse toename van meldingen van ernstige bijwerkingen en overlijden bij deze groep.

In juni waren er 3 overlijdensgevallen gemeld. In oktober stond de teller op 36.
In juni waren er 534 ernstige bijwerkingen gemeld. In oktober is dat aantal gestegen naar 4485.

De tabellen zijn te vinden op …

Bijwerking: dood in bejaardentehuizen:
https://www.ninefornews.nl/trendwat...ardentehuizen-waar-bijna-iedereen-geprikt-is/
De coronasterfte is teruggedrongen ten opzichte van 2020, maar de sterfte onder Wlz-gebruikers is precies hetzelfde als vorig jaar. Minister De Jonge blijft beweren dat het vaccin beschermt tegen ziekte en overlijden. Van der Tuin: “Hoe kan de sterfte dan opnieuw zo hoog liggen?”

Interview: Begrafenisondernemer bevestigt bedrog bij sterfgevallen door corona

Checken jullie je bronnen wel? Ik snap niet dat je als kritische denker zo gemakkelijk met bronnen omgaat. Dat gezegd hebbende:dit is mijn vak en ik kan je uit eerste hand vertellen voor wat het waard is. Dit is bullshit. En elke andere begrafenisondernemer zal je dit kunnen bevestigen.

Een begrafenisondernemer mag helemaal geen doodsoorzaak vaststellen. Dat doet een arts.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan