R
Ragnar Peterson
Guest
Ja hoor er is er weer 1 druk de laatste tijd met die trollen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor er is er weer 1 druk de laatste tijd met die trollen
Op zich klopt dit wel natuurlijk he.Een begrafenisondernemer mag helemaal geen doodsoorzaak vaststellen. Dat doet een arts.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.Op zich klopt dit wel natuurlijk he.
Ja narcisme is hardnekkig inderdaad. Daar kan je helemaal niks mee ;-)veel gevaccineerden doen raar.
Ik mailde mijn moeder dat ik de tweedeling moeilijk vindt.
Toen vroeg ze of ik bedoelde het feit dat zoveel jonge mensen geen huis hebben en ook niet kunnen betalen, tweedeling tussen arm en rijk.
Ik zei dat ik 2G bedoelde, veel gevaccineerden zijn zich blijkbaar echt van geen kwaad bewust
Nu heet mijn moeder ook trekken van narcisme dus wat je ook zegt: ze vindt dat ze gelijk heeft.
Ik hoorEen familielid had laatst zwarte wormen in zijn ontlasting en ik vraag me dus serieus af of die door vaxx komen.
Alsjeblieft Pjotr de trol. Ga bij de NOS solliciteren ofzo maar ga weg van dit forumHoe denken jullie over de stelling: het aantal gevaccineerden in de ziekenhuizen nemen toe maar dat komt omdat de meeste mensen in Nederland gevaccineerd zijn. Procentueel gezien liggen er nog steeds meer ongevaccineerden in de ziekenhuizen.
En hoe denken jullie over ongevaccineerde mensen die wekenlang een ic bed in beslag nemen? En dat jouw eventuele moeder niet geopereerd kan worden? Stel dat het nodig zou zijn he? Ik merk dat hem daar bij mij langzaamaan de schoen begint te wringen. Zouden jullie afzien van behandeling als je door ademhalingsmoeilijkheden een bed nodig hebt als je toch ziek bent geworden?
Zou je thuis blijven bij klachten? Je laten testen?
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie er in staan.
Gelijk oversteken:
Ik laat me wel testen bij klachten (want werk in de zorg dus ik vind dat wel normaal) en ik blijf binnen bij klachten. Ik ben niet gevaccineerd.
Omdat hier MSM ongewenst is, smoezen uit slachthuizen ook, virussen bestaan niet, o ja voor ik het vergeet we krijgen hier dagelijks van jou soort binnen, bla blaVoor iedereen: waarom is er op dit forum nul komma nul ruimte voor een gesprek/dialoog met mensen die twijfelen of misschien net even anders denken. Uiteindelijk gaat het om verbinding en zo'n houding als hier trekt ons uit elkaar en dat is waar jullie de gevaccineerden en de politiek juist van beschuldigen. Wat u niet wilt dat u geschiedt dat doet u ook een ander niet. Laten we open staan voor de ander. Luisteren. Belangstelling tonen en vragen stellen. En bovenal: elkaars keuze respecteren. Ik heb vrienden die wel gevaccineerd zijn en mijn keuze gewoon respecteren. Waarom kan dat andersom niet?
Ik ben liever lief tegen mijn medemens dan achterdochtig, agressief of argwanend. Let's spread the love.
Het enigste wat jij hier spread is stupidity, als je je wat meer zou inlezen op dit forum weet je dat virussen niet bestaan dus je word er ook niet ziek van.Voor iedereen: waarom is er op dit forum nul komma nul ruimte voor een gesprek/dialoog met mensen die twijfelen of misschien net even anders denken. Uiteindelijk gaat het om verbinding en zo'n houding als hier trekt ons uit elkaar en dat is waar jullie de gevaccineerden en de politiek juist van beschuldigen. Wat u niet wilt dat u geschiedt dat doet u ook een ander niet. Laten we open staan voor de ander. Luisteren. Belangstelling tonen en vragen stellen. En bovenal: elkaars keuze respecteren. Ik heb vrienden die wel gevaccineerd zijn en mijn keuze gewoon respecteren. Waarom kan dat andersom niet?
Ik ben liever lief tegen mijn medemens dan achterdochtig, agressief of argwanend. Let's spread the love.