Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Antwoord: zoveel doden als WIJ toelaten.
Volgens mij laten de mensen het zelf toe :-(Antwoord: zoveel doden als WIJ toelaten.
Mike
Bijwerkingen van vax icm inspanning?Demonische activiteit, een andere verklaring is niet mogelijk.
Mike
Nee satanische demonische activiteiten niets anders..Bijwerkingen van vax icm inspanning?
Wat erg, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.Gistermiddag is mijn lieve schoonvader, 86, overleden aan een hartstilstand. Twee keer geprikt Druk bij de Dela, ze duurde drie uur eer ze hem op kwamen halen, de crematie is pas volgende week donderdag. Opvallend was wel dat de mensen die hem op kwamen halen geen mondkapjes droegen.... Op een periode van twee maanden zijn nu mijn schoonvader, zijn zus en twee goede vrienden van hem overleden, allen dubbel geprikt. Schoonfamilie allemaal dubbel geprikt en verslagen door het onverwachtse overlijden, manlief en ik hebben maar wijselijk onze mond gehouden maar we houden ons hart vast voor wat er nog komen gaat de komende periode.....
Wendy
Gecondoleerd, WendyGistermiddag is mijn lieve schoonvader, 86, overleden aan een hartstilstand. Twee keer geprikt Druk bij de Dela, ze duurde drie uur eer ze hem op kwamen halen, de crematie is pas volgende week donderdag. Opvallend was wel dat de mensen die hem op kwamen halen geen mondkapjes droegen.... Op een periode van twee maanden zijn nu mijn schoonvader, zijn zus en twee goede vrienden van hem overleden, allen dubbel geprikt. Schoonfamilie allemaal dubbel geprikt en verslagen door het onverwachtse overlijden, manlief en ik hebben maar wijselijk onze mond gehouden maar we houden ons hart vast voor wat er nog komen gaat de komende periode.....
Wendy