Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HeftigSign Up | LinkedIn
500 million+ members | Manage your professional identity. Build and engage with your professional network. Access knowledge, insights and opportunities.www.linkedin.com
Gelukkig Janssen niet zoveel: impulsieve dochter van vriendin had zich ineens door haar man laten overhalen om het Janssenvaccin te nemen. Ze was er erna goed ziek van, maar toch lijken de gevolgen zoals hierboven beschreven van dat vaccin nog mee te vallen.
Zolang er niet bijstaat om hoeveel vaccins het gaat zeggen deze percentages niets over het gevaar van de verschillende merken.Gelukkig Janssen niet zoveel: impulsieve dochter van vriendin had zich ineens door haar man laten overhalen om het Janssenvaccin te nemen. Ze was er erna goed ziek van, maar toch lijken de gevolgen zoals hierboven beschreven van dat vaccin nog mee te vallen.
Ik werk bij de universiteit van Oxford en een vriend/oud-studiegenoot van me werkt mee aan het vaccin: ik kan je verzekeren dat financiële belangen een stuk belangrijker zijn dan de eventuele bijwerkingen en/of nevenschade.Je moet zelf weten of je je laat vaccineren, maar ik zou je afraden om vooraan in de rij te gaan staan. Het is niet de eerste keer dat een veilig en goedgekeurd middel/vaccin meer schade berokkent dan het voorkomt.
Wakker maken is moeilijk, soms raak je een snaarEven een anecdote hoe belangrijk verschillende verhalen zijn, maar ook verhalen over bekende acteurs bijv. die door het vaccin in elkaar klappen: vriend van een vriend laat zich niet prikken en voelde de behoefte aan zijn vriend uit te leggen waarom hij zich niet laat prikken (terwijl dat andersom kennelijk geen enkel issue is). Ik probeerde materiaal aan te dragen van die URL van de site waar Medusa hier op het forum mee kwam met 1000 getuigenissen in video´s van mensen die zichtbaar lijden en liggen te schokken als gevolg van coronavaccinschade (dank daarvoor Medusa mocht je meelezen!). Maakt kennelijk weinig indruk. Komt allemaal gemopper mijn kant op dat sommige video´s het niet doen kennelijk. Maar nu ik dan de tweet stuur van die na een vaccinatie in elkaar geklapte acteur van de film ´Breaking Bad´ die hij zelf gezien heeft en waar het al tijden over ging en die zijn vriend nu toevallig ook zit te kijken: ineens is het dan kennelijk raak. Zo gaan die dingen dus soms.
Hier nog een tweet over Bob Oldenkirk van de film Breaking Bad die in elkaar gezakt is: werd natuurlijk wel even gefact checkt. Hij is eind april gevaccineerd. ´Dus kan niet het vaccin geweest zijn´; wordt natuurlijk gescandeerd.
Ja je bent wel een verdacht wappiesujet inderdaad dat je die factcheckers gelijk loopt te framen als fakers, foei!Dan kan het nooit het quackcin zijn natuurlijk de fakecheckers weten dat gelijk, het is opvallend maar ik ben wel een wappie en complot denker