Decem
Well-known member
Hoef geen booster hoorGod Never Concedes In Practising Ending Evil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoef geen booster hoorGod Never Concedes In Practising Ending Evil
Hoef geen booster hoor
Professor Malhotra, een autoriteit op het gebied van de cardiologie, ziet een toename in hartaanvallen na mRNA covid vaccinatie.
Het safety signal is sterk. Een onderzoeker van een andere universiteit vond hetzelfde, maar zijn groep durfde het niet te publiceren uit angst onderzoeksgeld van farma te verliezen:
'They aren't going to publish their findings, they are concerned about losing research money.'
Malhotra roept overheden op om de vaccinatie plicht te stoppen.
'Anders zal het publiek hen dat niet vergeven', aldus Malhotra.
En deze dan?Basketbalster Roider Cabrera krijgt hartstilstand en stort na de wedstrijd plotseling in - werd met spoed naar ziekenhuis gebracht na bewustzijnsverlies - Frontnieuws
Filipijnse professionele basketbalster Roider Caberra zakte woensdag in elkaar na zijn wedstrijd tijdens het toernooi in de Ynares Sports Arena in Pasig City, meldt Jim Hoft. De Tribune van de Filipijnen meldde dat hij een hartstilstand had. Roider Cabrera verloor later het bewustzijn in de...www.frontnieuws.com
MGGZAV
Maar gelukkig geen Zuid-Afrikaanse variantEn deze dan?
Jij krijgt een dubbele boosterMaar gelukkig geen Zuid-Afrikaanse variant
Get Stupid Vaccines, Get Worse Effects.Het wordt een steeds groter raadsel. Geen idee wat dit betekent.
Mike
Dan was die man het vast niet eens dat zijn kind gevaccineerd werdvia mijn Duitse correspondent via telegram dus video kan ik niet delen
13 Jährige nach Impfung verstorben und was der Vater dann tat..
Een echtpaar de vrouw had de 13 h=jarige dochter laten inenten die daarop gelijk is overleden
De man heeft daarna zijn vrouw net zo lang met hoofd tegen de muur geslagen tot ze dood was.
Domme, volgzame wijven!via mijn Duitse correspondent via telegram dus video kan ik niet delen
13 Jährige nach Impfung verstorben und was der Vater dann tat..
Een echtpaar de vrouw had de 13 h=jarige dochter laten inenten die daarop gelijk is overleden
De man heeft daarna zijn vrouw net zo lang met hoofd tegen de muur geslagen tot ze dood was.