R
Ragnar Peterson
Guest
Lantarenpaal????19 en 3 uur snachts en Werkendam. Dan lijkt katjelam ook een te verwachten oorzaak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lantarenpaal????19 en 3 uur snachts en Werkendam. Dan lijkt katjelam ook een te verwachten oorzaak
De enige die ze daar nog hebbenLantarenpaal????
Schrijven kunnen ze ook al niet daar! Of heb ik niet goed opgelet op school?De enige die ze daar nog hebben
Waarschijnlijk ze hebben nogal veel problemen om die dingen te laten staan op die dijkjes..De enige die ze daar nog hebben
Zegt niet alles is ook gewoon ongezond mens''Ik zeg niks. Valt me gewoon op.''
https://www.nu.nl/muziek/6163144/ce...-af-vanwege-ernstige-aanhoudende-spasmen.html
Dacht dat ze al jaren dood was dat spook leeft ze gewoon nog hahahaZegt niet alles is ook gewoon ongezond mens
Soms komen die lijken weer boven drijven zombies zijn hetDacht dat ze al jaren dood was dat spook leeft ze gewoon nog hahaha
Adrenachroomtekort?Zegt niet alles is ook gewoon ongezond mens
Sinds afgelopen juli zijn dertien onverklaarbare doodgeboortes bij vrouwen zonder ziekteverschijnselen toegeschreven aan door het coronavirus beschadigde placenta's. Het virus vormt een gevaar in de tweede helft van een zwangerschap.
Die zag ik net ook voorbij komen. Uiteraard zullen ze NOOIT toegeven dat het gevolgen zijn vh vaccin. Fake news mediaEn hoe gaan we de doodgeboortes spinnen? Ach ja, natuurlijk cojona!
In zeldzame gevallen kan ontsteking door corona leiden tot doodgeboortes
In uitzonderlijke gevallen kan een kind levenloos worden geboren doordat de placenta door het coronavirus is aangetast. Erasmus MC heeft in een onderzoek dertien onverklaarbare doodgeboortes kunnen linken aan een met het coronavirus besmette placenta, meldt de Volkskrant maandagochtend.www.nu.nl
Celine Dion is in elk geval anorectisch maar wel ook geincteerd volgens mij.Adrenachroomtekort?
Mike
Tientallen besmettingen per dag bij Rijssense dokter: ‘Het zijn nu vooral kinderen en hun gevaccineerde ouders’
RIJSSEN - Het aantal coronabesmettingen in Rijssen is al weken torenhoog. Huisarts Christian Kastenberg en zijn team hebben er de handen aan vol. „Het regent positief getesten. Tientallen per dag. Het zijn op dit moment vooral kinderen en hun gevaccineerde ouders die corona blijken te hebben.”
Tientallen besmettingen per dag bij Rijssense dokter: ‘Het zijn nu vooral kinderen en hun gevaccineerde ouders’
RIJSSEN - Het aantal coronabesmettingen in Rijssen is al weken torenhoog. Huisarts Christian Kastenberg en zijn team hebben er de handen aan vol. „Het regent positief getesten. Tientallen per dag. Het zijn op dit moment vooral kinderen en hun gevaccineerde ouders die corona blijken te hebben.”www.tubantia.nl
Ja, ze is vast al wel eens genaaidCeline Dion is in elk geval anorectisch maar wel ook geincteerd volgens mij.