R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja zo kunnen ze het ook doen natuurlijk miljoenen schaapjes trappen er gewoon weer in beeeeeehhhhh
En weer een nieuwe van graafmonster Erik Boomsma.
Erik Boomsma - Hoe kon dit gebeuren? - Café Weltschmerz
In deze 10e aflevering laat Erik Boomsma ons de ge-update cijfers van 4 December 2021 uit het Centraal Bureau van de Statistieken en uit het medicijnen-bijwerkingen meld- en registratiesysteem EudraVigilance van het Europese Medicijnen Agentschap (EMA) van de Europese Unie zien. Omdat inmiddels...cafeweltschmerz.nl
Zeker 12 mln doden hadden we toch in WW2?Ik zat een beetje tegen de nieuwe aflevering van Erik Boomsma aan te hikken. Al die cijfers weer.... Toch vond ik hem weer zeer de moeite waard. In 11 maanden tijd al meer doden door de prik dan in 5 jaar oorlogstijd. Dat moet nog even doordringen hoor, heftig!!!!
Ik plaats hem dus nog een keer.
Erik Boomsma - Hoe kon dit gebeuren?
In deze 10e aflevering laat Erik Boomsma ons de ge-update cijfers van 4 December 2021 uit het Centraal Bureau van de Statistieken en uit het medicijnen-bijwerkingen meld- en registratiesysteem EudraVirumble.com
Erik gaat hier uit van 6 miljoen.Zeker 12 mln doden hadden we toch in WW2?
Ja dat zie ik, maar dan gaat hij wel voorbij aan alle slachtoffers naast de 6mln joden. Het waren er zeker twee keer zoveel. Voelt me niet goed als we die vergeten.Erik gaat hier uit van 6 miljoen.
Dat is inderdaad de ultieme bijwerking, die boven ons geplaatsten weten dat nog ook.De ultieme bijwerking?
Gevaccineerden gaan naar de hel (zegt omstreden evangelist in folder die bij miljoenen huishoudens in de bus belandt)
Ben je gevaccineerd? Dan is er geen plekje in de hemel voor jou. Sterker: het coronavaccin is het werk van de duivel en iedereen die het tot zich neemt, zal eeuwig pijn lijden in de hel. Althans, dat stelt de omstreden evangelist Jaap Dieleman in een folder die hij in een oplage van 5 miljoen in...www.ad.nl
“De Nieuw-Zeelandse regering is commerciële voorwaarden overeengekomen met één enkel bedrijf voor de levering van vaccins. Het is mogelijk dat vitale informatie werd achtergehouden. Het publiek werd in onwetendheid gehouden over bekende risico’s,” schrijft de statisticus.
Stopgezet
“De regering wist heel goed dat de veiligheidsproeven onvolledig waren en heeft de informatie van multinationale commerciële belangen blijkbaar voor waar aangenomen. Dit zou een ‘dit nooit meer’-moment moeten zijn,” voegt hij toe.
This page has moved!
You will be redirected in 5 seconds... If you are not automatically re-directed, click here. <meta http-equiv=halturnerradioshow.com
Kwam dat lijstje vanmorgen al tegen. Wel een overtuigende stijging :-(
Hij zegt het uitstekend : tijdens de holocaust werden -naar verluidt- 6 miljoen Joden uitgeroeid. Het aantal doden als gevolg van de vaccins is nu al meer.Ja dat zie ik, maar dan gaat hij wel voorbij aan alle slachtoffers naast de 6mln joden. Het waren er zeker twee keer zoveel. Voelt me niet goed als we die vergeten.
Juist 'onze' kant moet uiterst zorgvuldig omgaan met bewoordingen denk ik dan.
Maar hoe dan ook zijn het schrikbarende getallen, al moet ik zeggen dat ik zowel van een virus pandemie als een uitwerking van de prik niet ervaar wat alle media roept. Gelukkig maar, echter vind ik dat ook wel wonderlijk.
Nee maar wel Pfizer headacheMaar Gelukkig Geen Vleermuis Kuch
Who cares when you're in hell.Nee maar wel Pfizer headache
en dan kom je in de hel ook nog 's hugo de jonge en rutte tegenDat is inderdaad de ultieme bijwerking, die boven ons geplaatsten weten dat nog ook.