Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net zoals SpanjeEn Nsbderland gaat beginnen met kinderen prikken de moordenaars....
Kabinet neemt advies over: kwetsbare kinderen kunnen straks coronaprik halen
Kinderen van vijf tot elf jaar die een groter risico lopen ernstig ziek te worden van een coronabesmetting kunnen zich straks laten vaccineren. Het demissionaire kabinet volgt daarin het advies van de Gezondheidsraad op.www.nu.nl
Zag ik net ook voorbij komen. Overleden aan een virus volgens zijn ouders [staat in condoleanceregister online]. De geprikten lopen te steigeren dat men suggereert dat dit door de vaxx komt.
Vergeten ze dan even fijntjes dat in de vaxx een virus zit / hoort te zitten?
Arm kind. Hoe is het toch mogelijk dat mensen dit toelaten?
Inderdaad bij de vaxinazis is het vermoorden van kinderen de normaalste zaak van de wereld, bijna op het punt dat geprikten niet meer om hulp hoeven te vragen stelletje zombiesVorig jaar werd er nog wel eens gedacht: "als ze aan de kinderen gaan komen gaan ze te ver". Daar ligt de "red line". Nou niet dus.
Geloof ik ook stervens koud hier en nat brrrNee hoor, komt gewoon door climate change
Chemtrails?Nee hoor, komt gewoon door climate change
Vliegtuig staat onderdruk zou hooguit naar buiten gaan, hoeveel passagiers zijn er uitgestapt na vluchten gelijktijdig....Chemtrails?
Als de stoffen van de chemtrails via ventilatie de cockpit binnenkomen, zou de inademing daarvan wellicht sterfte kunnen veroorzaken, maar niet direct.
ik vermoedt frikandellen op het menu...Vliegtuig staat onderdruk zou hooguit naar buiten gaan, hoeveel passagiers zijn er uitgestapt na vluchten gelijktijdig....
Ik vermoed prik oorzaak
Heftige discussies op twitter omdat sietske bergsma en annstrikje dit uit aan het zoeken zijn. PANIC!!De 14-jarige Wouter uit Beverwijk speelde zaterdag een inhaalwedstrijd tegen een elftal van HC Bloemendaal. Na afloop zakte hij onderweg naar de dug-out in elkaar en werden direct hulpdiensten ingeschakeld. In de tussentijd gingen aanwezige ouders en een clubarts over op reanimatie. De jongen werd uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis in Amsterdam gebracht. Later op de dag kwam het bericht binnen dat Wouter was overleden
Uit onderzoek van het AMC bleek dat een hartspier van Wouter was aangetast en verzwakt door een virus. ‘We zijn verdoofd en stil. Onze lieve, stoere en slimme Wouter is plotseling overleden. Zo’n groot en onverwacht verlies’,
linkje
Vroeger was het goed om te bewegen, tegenwoordig ga je er dood aan
Ja hoe durven zij ook maar te onderzoeken of de vaccinaties misschien iets te maken hebben met de dood van Wouter Betjes.Heftige discussies op twitter omdat sietske bergsma en annstrikje dit uit aan het zoeken zijn. PANIC!!