Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het ook, waar krijgen we de meeste plaatsen voor asielzoekershet lijkt wel een wedstrijd
Kinderen van 9 jaar worden nog niet geprikt dus lijkt me dat hier iets anders speelt.
Fryslân met stip onderaan. Top om te ziien.het lijkt wel een wedstrijd
Opmerkelijk dat men in het zuiden en in het oosten van het land stukken prikgrager is dan in de rest van het land. De provincie Limburg staat helemaal bovenaanFryslân met stip onderaan. Top om te ziien.
Ja erg he! Ik woon in Limburg en het klopt ook wel, in onze omgeving is ook gewoon iedereen geprikt. Valt ook niet mee te praten. Ook mensen waarvan je dacht dat ze toch wel enig zelfdenkend vermogen hadden, onbegrijpelijk.... en ook weer gewoon niet kunnen wachten op hun boostershotje.... "Verdachte" sterfgevallen ken ik gelukkig persoonlijk nog niet op dit moment.Opmerkelijk dat men in het zuiden en in het oosten van het land stukken prikgrager is dan in de rest van het land. De provincie Limburg staat helemaal bovenaan
Fryslân met stip onderaan. Top om te ziien.
De GroenSlinks d666 rand stedelingen zijn geprikt dus, die ruimen wel op, positief blijvenBalen dat Zuid-Holland ook zo’n relatief lage oversterfte heeft. Zo komen we nooit van die Randstedelingen af.
Ja al 3 keer langs gekomen, komt niet echt betrouwbaar overWas deze video al voorbij gekomen?
Dit filmpje laat alleen feiten zien. Het betreft slechts een simpele test
met een microscoop en wat basis uitleg, die iedereen na kan doen.
Als leek, zul je echter meteen zien wat de indringende boodschap is.
De vier proefpersonen die gevaccineerd waren, barsten na het zien en
horen van het resultaat in huilen uit.
Vraag om zo’n bloedonderzoek aan je arts, koop desnoods zelf (of samen)
een microscoop.
Het zien van hoe het bloed eruit ziet, geeft meteen helderheid, òf bloed-
cellen vrij zijn, òf samengeklonterde clusters vormen zo dik als snot!
Vraag je af of dit oké is en of het gevolgen heeft voor de korte en langere
termijn.
BLOEDONDERZOEK bij 4 GEVACCINEERDEN en 4 NIET GEVACCINEERDEN
Toevoeging: voor de leek, arts en diegenen die spuiten Voor de leek: Dit filmpje laat alleen feiten zien. Het betreft slechts een simpele test met een microscoop en wat basis uitleg, die iedereen na kan doen. Als leek, zul je echter meteen zien wat de indringende boodschap is. De vier...www.bitchute.com
Dan blijven de allochtonen over: positief blijven.De GroenSlinks d666 rand stedelingen zijn geprikt dus, die ruimen wel op, positief blijven
Dat wilde ik nu net niet zeggenDan blijven de allochtonen over: positief blijven.
Hoho er wonen ook normale mensen.Balen dat Zuid-Holland ook zo’n relatief lage oversterfte heeft. Zo komen we nooit van die Randstedelingen af.
Vluchten dan voor het te laat isHoho er wonen ook normale mensen.