Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel bijzonder
Ze kreeg ook een document onder ogen waaruit blijkt dat United Airlines piloten betaald heeft om zich te laten inenten. Als ze voor 1 juni het coronavaccin zouden halen, kregen ze de volle mep, ongeveer 2000 dollar. Ook American Airlines en Delta Airlines boden hun piloten een zak geld in ruil voor een prik. Veel keus hebben ze overigens niet. Als ze het vaccin weigeren, is de kans groot dat ze worden ontslagen, blijkt uit het document.
Als dat waar is, pfeeeeuw.This winter 2 Billion will die, bodies in the streets.
BR. BUGNOLO: WHEN THE FLU SEASON COMES, THE CHAOS WILL BEGIN — PREPARE YOURSELVES NOW!rumble.com
Snap er niks van en waarom wordt er dan zo ontzettend veel gebouwd?? Ze pakken elk stukje groen en bouwen er huizen/flats? Voor wie in hemelsnaamAls dat waar is, pfeeeeuw.
Wel kansen als je een huis wil gaan kopen. Maar dat zou toch wel vreselijk bizar zijn!!
Dat zou toch wel heel erg schokkend zijn, De wereld is dan onvoorstelbaar (iig voor mij)
Of omdat ze het niet beseffen of de boven ons gestelden willen niet dat we het door hebben.Snap er niks van en waarom wordt er dan zo ontzettend veel gebouwd?? Ze pakken elk stukje groen en bouwen er huizen/flats? Voor wie in hemelsnaam
Maar, zoals Mike zou zeggen. Gelukkig geen Cojona𝕯𝖆𝖓𝖘𝖊 𝕸𝖆𝖈𝖆𝖇𝖗𝖊
𝕯𝖆𝖓𝖘𝖊 𝕸𝖆𝖈𝖆𝖇𝖗𝖊
Crisis Compilatie, 22 juni 2021 𝕯𝖆𝖓𝖘𝖊 𝕸𝖆𝖈𝖆𝖇𝖗𝖊 https://www.facebook.com/Viruswaarheid/videos/329415592070580 https://t.me/CrisisCompilatiewww.bitchute.com
Na en dan mogen wij ongespotenen straks niet reizen in de EU. Maar gewoon ff wachten en dan is het filevrij rijden van de Noordkaap naar Gibraltar :-]Uitvinder mRNA slaat ALARM! Dit is wat het vaccin met u doet en u MOET dit weten!
Dr. Robert W. Malone is de uitvinder van mRNA-vaccintechnologie en hij voegde zich onlangs bij Brett Brownstein, Ph.D. voor een aflevering van de Dark Horse Podcast.Malone sprak zijn bezorgdheid uit over de bevindingen in het onderzoek waarnaar door Bridle wordt verwezen.commonsensetv.nl
das ook een goeie jaNiemand vraagt waarvoor je gevaccineerd bent toch. Ik heb vroeger gewoon DKTP etc. gehad dus als ik ja zeg klopt mijn antwoord .