Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
louter goeie tips !!!Realistich scenario denk ik. Ik denk dat we goed moeten gaan kijken naar onze eerste levensbehoeften en hoe we daar een tijdje in kunnen voorzien zonder ergens naar binnen te hoeven. Voor eten zullen we de boer op moeten als de toegang tot de supermarkt ontzegd zal worden. Zorgen dat je voldoende zaken als wasmiddel, kruiden en zout in huis hebt. Deze zomer preventief medicijnen (ontwormers?) inslaan lijkt me ook geen slecht idee. Zorgen dat je auto voor de vóór de herfst/winter een apk/servicebeurt heeft gehad zodat de kans groter is dat je auto de winter doorkomt zonder mankementen.
Misschien nog wel de belangrijkste: ga je mentaal voorbereiden! Ze zullen er alles aan doen om je murw proberen te beuken. Anders ga je het denk ik niet trekken. Ik denk dat we een herfst/winter tegemoetgaan die zeer duister is, een periode waarin de deep state vol op het orgel gaat en haar ware gezicht zal laten zien. I may be wrong though. Hoe dan ook, een beetje 'preppen' lijkt me niet onverstandig!
Arie
Realistich scenario denk ik. Ik denk dat we goed moeten gaan kijken naar onze eerste levensbehoeften en hoe we daar een tijdje in kunnen voorzien zonder ergens naar binnen te hoeven. Voor eten zullen we de boer op moeten als de toegang tot de supermarkt ontzegd zal worden. Zorgen dat je voldoende zaken als wasmiddel, kruiden en zout in huis hebt. Deze zomer preventief medicijnen (ontwormers?) inslaan lijkt me ook geen slecht idee. Zorgen dat je auto voor de vóór de herfst/winter een apk/servicebeurt heeft gehad zodat de kans groter is dat je auto de winter doorkomt zonder mankementen.
Misschien nog wel de belangrijkste: ga je mentaal voorbereiden! Ze zullen er alles aan doen om je murw proberen te beuken. Anders ga je het denk ik niet trekken. Ik denk dat we een herfst/winter tegemoetgaan die zeer duister is, een periode waarin de deep state vol op het orgel gaat en haar ware gezicht zal laten zien. I may be wrong though. Hoe dan ook, een beetje 'preppen' lijkt me niet onverstandig!
Arie
Peter R. de Vries: 'Zonder vaccinatie Albert Heijn niet in? Geen gek idee'
Peter R. de Vries heeft er geen bezwaar tegen om restricties op te leggen aan mensen die zich niet laten vaccineren tegen het coronavirus. Hij juicht de komst van een vaccinatiebewijs toe.www.mediacourant.nl
Arie
Pagina laadt bij mij niet. Zou mij niet verbazen als in toenamende sprake is van spijt over het spuitje!Vaccinwroeging slaat toe - Frontnieuws
Net als bij koperswroeging nadat je veel geld hebt uitgegeven aan een product waarvan je je realiseert dat je het niet wil hebben en niet had moeten kopen, hebben miljoenen mensen vaccinwroeging nadat ze met centraal zenuwstelsel verstorende, bloedstollende, smerige Covid-19 vaccins zijn...www.frontnieuws.com
Had ik net ook maar toen ik er nogmaals op had geklikt deed de pagina het welPagina laadt bij mij niet. Zou mij niet verbazen als in toenamende sprake is van spijt over het spuitje!
Mike
Goed artikel dit.Vaccinwroeging slaat toe - Frontnieuws
Net als bij koperswroeging nadat je veel geld hebt uitgegeven aan een product waarvan je je realiseert dat je het niet wil hebben en niet had moeten kopen, hebben miljoenen mensen vaccinwroeging nadat ze met centraal zenuwstelsel verstorende, bloedstollende, smerige Covid-19 vaccins zijn...www.frontnieuws.com
“Wat Hitler en twee wereldoorlogen niet voor elkaar kregen, wordt nu geleidelijk aan geïmplementeerd met deze (Europese) trucjes.”
Dr. Matthias Rath