Covid vaccins

Sampjes;)
Klopt vooral mijn jongste zoon, licht autistisch, dwang, tics. Hij veranderde compleet van een lekkere stevig, vrolijk gezond kind naar een mager, neerslachtig, dromerig en driftig kind. We hebben giga pittige jaren gehad. Het gaat nu wel iets beter maar we hebben helaas nog vrij regelmatig struggles met hem maar dat gaat nu in fases en niet meer doorlopend godzijdank.
Dus ook nog genoeg werk te doen 🙄

Heeft Hugo maar één prik gehad? Zie de video vanaf 40 seconden.
Hij is toch al drie keer gefotografeerd met een spuit in zijn delta spier?
Klopt hij heeft 1 prik gehad
In 3 keer is nog niet duidelijk welke hij eerst heeft gekregen waarschijnlijk Astra Zenica via broer van hem, en nu voor de zekerheid nog Pfizer er boven op, het is te hopen dat hij omvalt, zijn voorganger is er op tijd uitgeknepen misschien kreeg die last van zijn geweten

Klopt hij heeft 1 prik gehad
In 3 keer is nog niet duidelijk welke hij eerst heeft gekregen waarschijnlijk Astra Zenica via broer van hem, en nu voor de zekerheid nog Pfizer er boven op, het is te hopen dat hij omvalt, zijn voorganger is er op tijd uitgeknepen misschien kreeg die last van zijn geweten
Hij valt niet om, hij krijgt gewoon zoutoplossing ingespoten of iets anders fake's...

De Amerikaanse arts-onderzoeker Robert Malone, één van de uitvinders van de mRNA-vaccintechniek, plaatste op zijn LinkedIn-pagina een ondubbelzinnig statement. Malone waarschuwt onder meer voor auto-immuunziekten na coronavaccinatie die zich mogelijk pas na maanden of jaren kunnen manifesteren.

Ik vind het mooi dat ze berichten over de gevaren maar Hij heeft het zelf gemaakt. Moet ik het dan zien als "een klokkenluider". Welk belang heeft hij dan om aan de bel te trekken. Rancune om iets dat er gebeurd is misschien? Ontslagen o.i.d. of ruzie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan