Covid vaccins

Wellicht is het met Ivermectine alsnog te fixen.

Mike
dat durf ik zo nog niet te geven. Ze heeft wel 3 weken lang een tablet gehad via Carola! Je kent haar. Een soort snoepje waar dat en meer inzit. Hier in NL gemaakt. Ze kreeg een soort rare uitslag over bepaald deel van haar benen.

Mike

Mike

Mike

In Frankrijk had iemand een paar dagen geleden het idee om bij een "besmetting" de hele familie en collega's te "vaccineren". Het artikel kan ik niet meer vinden.

Een vriendin van mijn moeder is hartpatiënt, heeft een vrij broze gezondheid en heeft een verhoogd risico op trombose. Aantal weken geleden heeft ze ondanks mijn tevergeefse waarschuwingen toch beide prikken van Pfizer gehaald. Tot mijn verbazing is ze er gewoon nog steeds, had verwacht dat zij met haar erg broze gezondheid toch vrij snel al dan niet direct om zou vallen. Ben blij dat ze er nog is hoor daar niet van, maar ben oprecht verbaasd.

Ja weet ik, dan begint de ellende pas echt...maar ik had gezien haar gezondheid al eerder de ellende voor haar verwacht

Oei, dat was ook schrikken voor jullie. Weet.je, het heeft zo moeten zijn denk ik, het is wel hetgeen mij strijdvaardig maakt, waarom ik mensen informeer, waarom wij het pad lopen.wat we lopen. En heb jongste kunnen behoeden voor schade. Die ging na alleen mazelenprik op zijn 4e ook helemaal foute kant kant op. Van vrolijk open mannetje naar extreem angstig kind. Dat hebben we compleet kunnen keren bij Tinus Smits. Tis een geweldig jong.
Het heeft voor mij ook mijn pad bepaald en ook hoe ik in het ouderschap sta. Ik ben bijzonder strijdvaardig als het op mijn kinderen aankomt.

Ik ben wat in de war met de nieuwe namen maar ook een beschadigd kind?
Sampjes;)
Klopt vooral mijn jongste zoon, licht autistisch, dwang, tics. Hij veranderde compleet van een lekkere stevig, vrolijk gezond kind naar een mager, neerslachtig, dromerig en driftig kind. We hebben giga pittige jaren gehad. Het gaat nu wel iets beter maar we hebben helaas nog vrij regelmatig struggles met hem maar dat gaat nu in fases en niet meer doorlopend godzijdank.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan