Melkmeisje
Well-known member
ik zie ook een enkele oudere (en enkele jongere)Klopt valt mij ook op dat het voornamelijk jonge mensen zijn die nog mondkap dragen. Ik schat rond 25-30 jr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zie ook een enkele oudere (en enkele jongere)Klopt valt mij ook op dat het voornamelijk jonge mensen zijn die nog mondkap dragen. Ik schat rond 25-30 jr
Nou grappige is dat ik tot nu alleen maar bejaarden heb gezien zonder mondkap. Echt zelfs in scootmobiel, achter rollator, lekker met een bloot bekkieik zie ook een enkele oudere (en enkele jongere)
sterk maar wel janken als een baby de snowflakes
Rutte las het verkeerd van de auto que .... Bij iedereen werkt het vaccin niet moest het zijn hij liegt altijd lol"niet bij iedereen werkt het vaccin..." Goh, sneaky dat ie dat effe tussendoor zegt!
Best ook voor mannen om met bier drinken te stoppen: van hop krijg je tietjes vanwege de fyto-oestrogenen.Moet naar -100
Is dat het... Vandaar al die trans en Pride malloten komt van bier, of is het alleen die vieze Heineken meuk?Best ook voor mannen om met bier drinken te stoppen: van hop krijg je tietjes vanwege de fyto-oestrogenen.