Covid vaccins

Ik hoorde gisteren op de radio een jongen huilen. Hij had een kaartje gekocht voor een discotheek en zich keurig laten testen. Hij trok het niet meer, want 'hij had het al zo moeilijk gehad het afgelopen jaar'. Deze slappe vaatdoeken zijn de toekomst van ons land, mensen. Ik heb geen enkel medelijden met deze 'jongen'. Play stupid games, win stupid prizes. Dit is wat je krijgt als je blindelings volkomen criminele en verraderlijke 'autoriteiten' volgt. Kan die jongen er iets aan doen dat hij zo is? Nee, de complete samenleving is gefeminiseerd en daar is hij het weke product van.

Moeten we daarom medelijden met hem hebben? Nee, man the fuck up! Als de maatschappelijke omgeving hem zo heeft gemaakt, zal diezelfde maatschappelijke omgeving een harder, steviger fundament moeten neerzetten om de teelballen van deze 'jongen' alsnog in te laten dalen. Ik vind het ook ergerlijk dat hij 'leed' beleeft over een 'snoepje' dat hij niet kan krijgen en kennelijk geen tranen heeft over de COMPLETE SAMENLEVING die op de rand van de afgrond is gebracht. Dit soort jongeren gaat het psychisch nog heel moeilijk krijgen, hopelijk worden ze bijgestuurd door deze harde lessen en komen ze van hun narcisme af.

Mike

Laatst bewerkt:
"Je bent zeker bang voor het prikje" hoor ik de hele tijd... Irritant die mensen die maar door blijven zeuren dat ik de spuit ook MOET nemen. Ze om de oren slaan met feiten en uitleg helpt niet, en een verdere discussie met dat soort figuren heb ik ook geen zin meer ik dus het enigste wat ik nog zeg is: Al was het in een bruistablet dan hoef ik nog niet...Dan is het gelijk stil

Ik hoorde gisteren op de radio een jongen huilen. Hij had een kaartje gekocht voor een discotheek en zich keurig laten testen. Hij trok het niet meer, want 'hij had het al zo moeilijk gehad het afgelopen jaar'. Deze slappe vaatdoeken zijn de toekomst van ons land, mensen. Ik heb geen enkel medelijden met deze 'jongen'. Play stupid games, win stupid prizes. Dit is wat je krijgt als je blindelings volkomen criminele en verraderlijke 'autoriteiten' volgt. Kan die jongen er iets aan doen dat hij zo is? Nee, de complete samenleving is gefeminiseerd en daar is hij het weke product van.

Moeten we daarom medelijden met hem hebben? Nee, man the fuck up! Als de maatschappelijke omgeving hem zo heeft gemaakt, zal diezelfde maatschappelijke omgeving een harder, steviger fundament moeten neerzetten om de teelballen van deze 'jongen' in te laten dalen. Ik vind het ook ergerlijk dat hij 'leed' beleeft over een 'snoepje' dat hij niet kan krijgen en kennelijk geen tranen heeft over de COMPLETE SAMENLEVING die op de rand van de afgrond is gebracht. Dit soort jongeren gaat het psychisch nog heel moeilijk krijgen, hopelijk worden ze bijgestuurd door deze harde lessen en komen ze van hun narcisme af.

Mike
Applaus !!

Vanmorgen bij de super zag ik bange jongetjes en meisjes lopen met nog steeds een mond luier voor.
(Jongeren in mijn geval onder de 35 gok ik)

Wat zijn die denkende??

Applaus !!

Vanmorgen bij de super zag ik bange jongetjes en meisjes lopen met nog steeds een mond luier voor.
(Jongeren in mijn geval onder de 35 gok ik)

Wat zijn die denkende??
Bedankt voor het compliment, eind van deze maand vier ik mijn 35e verjaardag dus ik val nog net in de categorie jongeren :ROFLMAO:

Sommigen vinden het stoer om met die muilkorf te lopen, soort van statussymbool ofzo?
Bij sommigen werkt hele gezichtsbedekking beter, met geluiddemper!

Bedankt voor het compliment, eind van deze maand vier ik mijn 35e verjaardag dus ik val nog net in de categorie jongeren :ROFLMAO:

Sommigen vinden het stoer om met die muilkorf te lopen, soort van statussymbool ofzo?
Bij sommigen werkt hele gezichtsbedekking beter, met geluiddemper!
Alvast io vivat dan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan