Covid vaccins

Er was toch ook een uitspraak van het Europese Hof, waarin 'dwang' werd gedefinieerd als op straffe van een eenmalige, lage boete?

Mike
Bedoel je misschien die zaak waarin ouders een kind weigerden te vaccineren (was niet COVID) en daar uiteindelijk alleen een boete voor kregen ?

En daar gaan we...
"...Wie dat niet voor 15 september doet, mag niet werken en krijgt ook niet betaald."

En daar gaan we...
"...Wie dat niet voor 15 september doet, mag niet werken en krijgt ook niet betaald."

benieuwd wanneer dat hier komt, ik heb besloten dat ik mezelf dan ziek ga melden. Hang wel een zielig verhaal op dat ik die druk en stress om een risicovolleprik te nemen niet aankan.

En daar gaan we...

Het staat op nu.nl is dat niet het zelfde als Rutte zei....,
Ik verwacht nog wel flink tegengas in Frankrijk om exact dit punt, Fransen zijn niet van die meelopers, ze beginnen rustig een revolutie de 14 de juli

Roland Pierik, lid van de Gezondheidsraad en daarmee één van de adviseurs van zorgminister Hugo de Jonge, slingerde zaterdag een opmerkelijke tweet de wereld in. “Belgische huisartsen die tegen vaccinaties zijn, worden geschorst. Zouden we in Nederland ook moeten doen.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan