Covid vaccins

Ik vraag me af of Johan Derksen dat zegt NIET omdat dat ZIJN mening is maar omdat hij denkt - ziende en lezende wat er momenteel overal wordt gezegd over die vaccinatieplicht - dat dat gewoon gaat gebeuren. Er wordt tenslotte op aangestuurd.
Hoewel hij dat dan anders had moeten formuleren.
Ik ben bang dat het daar naartoe gaat ja. Gewoon omdat "ze" het willen.

Ik vraag me echt af wanneer het echte percentage volledig gevaccineerde bekend wordt. Nu is dat volgens mij altijd nog een beetje onduidelijk.

Dan zal het wel niet hoog zijn gok ik

Ik vraag me echt af wanneer het echte percentage volledig gevaccineerde bekend wordt. Nu is dat volgens mij altijd nog een beetje onduidelijk.

Dan zal het wel niet hoog zijn gok ik
Blijkbaar nog niet genoeg, al lijkt het soms alsof iedereen behalve ik zich laat vaccineren...We kunnen het denk ik straks aan de trotse paspoorten en QR codes zien...Of aan degene die omvallen :censored:

Is gewoon duidelijk te vinden op de site van het rivm het aantal vaccins wat bekend gemaakt is blijkt berekend volgens het staatje.
Ik zie bij het rivm alleen dat ze 18 miljoen prikken gezet hebben. Maar dan weet je niet hoeveel mensen er voor de helft of volledig naar de gloria zijn.

Ze liegen, Sailor. Ze liegen over alles wat je in statistieken kunt uitdrukken.

Bekijk bijlage 1355

Mike
With statistics you can prove anything
Government statistics are facts. I know

Begin van de week stone er een plastic met vaccinaties met recht boven in licht grijs berekend van daar, ik weet dat ze liegen daarom veranderen ze de site minimaal wekelijks

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan