Zathras
Well-known member
Hele boeiende uitleg over bloedklontering (agv vaccin) in capillaire bloedvaatjes.
Deze dokter voorspelt de ramp die er de komende 3 jaar aan zit te komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PanicVandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...
Mike
Ephimenco is ook afgevallen, "moest" op vakantie :-(Vandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...
Mike
Zo hee jullie zijn populair, ik heb tot nu toe alleen nog maar 1 oproep gehad. Heb geen open haard dus de herinnering mogen ze wel houdenVandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...
Mike
Think mirror. (Q)Ze liegen, Sailor. Ze liegen over alles wat je in statistieken kunt uitdrukken.
Bekijk bijlage 1355
Mike
Soros-variant.Israëlische en Europese experts waarschuwen: coronavaccins brengen varianten voort
In januari dit jaar waarschuwde het Israëlische leger dat coronavaccins zouden kunnen leiden tot een Israëlische mutatie.www.ninefornews.nl
Ik heb het RIVM een brief gestuurd waarin ik heb aan heb gegeven geen volgende uitnodiging hoef en mijn mijnrivm account te verwijderen.Vandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...
Mike
Ik heb het ook gedaan maar ik heb een mail teruggekregen dat mijn gegevens volgens hun onvolledig zijn terwijl ze dat niet zijn en ze geven ook niet aan wat er niet aan mijn gegevens klopt. Vriendin had hetzelfde.Ik heb het RIVM een brief gestuurd waarin ik heb aan heb gegeven geen volgende uitnodiging hoef en mijn mijnrivm account te verwijderen.
Ik heb nog geen tweede uitnodiging ontvangen.
Wat fijn, service aan huis!
Bekijk bijlage 1374
Dat is nog maar de vraag de gevaxten testen ze niet voor de zekerheidMaar gelukkig geen corona!
Mike