S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat dus. Van een bevriende ambulancebroeder; hij rijdt steeds meer ritten (3 of meer per dag) met mensen met zeer zeer wrsch vaccinatie schade. Ze worden ook steeds jonger. En de mensen die op de ic liggen hebben C gekregen na vaccinatie. Tevens zei hij ook dat er best wat artsen zijn die zijn briefing niet meenemen omdat t echt niet door t vaccin kan komen, de klachten...... verder gemanipuleer op t werk door leiding met hoeveel mensen t vaccin al genomen zouden hebben om de mensen maar te pushen onder de groepsdruk. Leugens door leiding en geen acceptatie onder de artsen dat er vaccin schade is.steeds meer mensen komen in het ziekenhuis die twee vaccinaties hebben gehad ´maar dat betekent niet dat de vaccinaties niet werken´.
https://www.theguardian.com/world/2...that-does-not-mean-covid-vaccines-are-failing
Ben benieuwd hoe lang ze het volhoud. Laatste zin uit de blog:#Ikprikniet
Ja het staat er: ik prik niet. Geen behoefte aan een spuitje dat onnodig is en uiteindelijk geen zin heeft. En dan nu de argumenten die in huize Umar over de tafel gaan. Ja, ik ben de uitzondering. “Dwww.powned.tv
Ebru schrijft het mooi op
Pas als het ondraaglijk wordt, zal ik – eventueel - conformeren. Tot die tijd geldt: #ikprikniet
Ja, dat is voor ieder natuurlijk de vraag. Wat is ondraaglijk?Ben benieuwd hoe lang ze het volhoud. Laatste zin uit de blog:
Voorlopig denk ik guns blazing overigens, maar dat is dan wel het eindpunt gok ikJa, dat is voor ieder natuurlijk de vraag. Wat is ondraaglijk?
Wanneer geeft een mens toe. Zodra de vaxpolitie hier voor de deur staat, ren ik dan naar buiten "guns blazing", verschuil ik me of geef ik toe?
Ik heb geen idee, echt niet.
Ik denk wel dat Ebru in het verleden heeft laten zien dat ze redelijk onbuigzaam is.
volgens mij juist wel, dat is de clou.En gelukkig hebben ze geen corona!
Mike
Ik lach natuurlijk niet om die meisjesdroom
Yep en dan gaan ze de niet gevaccineerden, die al dik anderhalf jaar nergens last van hebben blijkbaar alsnog besmetten. .. foeivolgens mij juist wel, dat is de clou.