Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je deze vandaan? Erg gaaf!Vaxed people:
Can still get covid.
Can still spread covid.
Can still die from covid.
Can potentially die from the vaccine.
Unvaxed people:
Can still get covid.
Can still spread covid.
Can still die from covid.
Cannot die from the vaccine.
Van de geteste patiënten bleek 62 procent verhoogde D-dimeerwaarden te hebben. “Dat betekent dat bloedproppen niet zeldzaam zijn,” lichtte Hoffe toe. Hij voegde toe dat iemand duizenden bloedproppen kan hebben zonder dat hij of zij het weet omdat ze microscopisch klein zijn.
Waar heb je deze vandaan? Erg gaaf!
Mike
Dat kunnen ze makkelijk zeggen, regen die tijd bestaat het gele zooitje hopelijk niet meer de EU en aanhang bedoel ik, grote kans de geprikten ook niet maar, er zal nooit quackcinatie schade aangetoond worden als het aan de nazi's ligtBekijk bijlage 1587dus wij, ongetest en ongeprikt, betalen voor nutteloze testen, nutteloze prikken en straks bijzonder hoge schadeclaims.
En nog noemen ze ons egoïstisch
Het is wel een manier om de samenleving verder kaal te plukken; deze manier van verantwoordelijkheid afschuiven.Dat kunnen ze makkelijk zeggen, regen die tijd bestaat het gele zooitje hopelijk niet meer de EU en aanhang bedoel ik, grote kans de geprikten ook niet maar, er zal nooit quackcinatie schade aangetoond worden als het aan de nazi's ligt
Dat is het zeker, ze moeten wat proberen.Het is wel een manier om de samenleving verder kaal te plukken; deze manier van verantwoordelijkheid afschuiven.
Dat is idd echt gruwelijk, ook weer van ons geld, politiek correcte trutten die zogenaamd een kind inenten!!
Dat is typisch, ik zou het net andersom zeggen: dat ik niet gelovig ben, maar wel religieus. Religie betekent je verbinden [met de bron].In de tijd van verplichte muilkorfjes gaf ik wel eens aan waarom ik geen mondkapje draag: "Nee, ik ben gelovig maar niet religieus". Dat is een nogal interessant startpunt van een gesprek met een klant of winkelmedewerker s