Zathras
Well-known member
50% And Not Counting: Leftists Lose Vaccine War
The Goldwater US - 50% And Not Counting: Leftists Lose Vaccine War
thegoldwater.com
Interessante analyse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vaccinoloog die tegen het gepush is van het corona´vaccin´:
Wanneer de massale omvang van de verkiezingsfraude uitkomt, zal er internationaal vraag ontstaan naar meer audits en niet alleen bij verkiezingen.Israël als voorbeeld.....
Israël biedt als een van de eerste landen ouderen een derde coronaprik aan | Coronavirus | NU.nl
Israël geeft zestigplussers vanaf zondag de mogelijkheid om zich een derde keer te laten inenten met het Pfizer-vaccin. Israël is daarmee voor zover bekend het eerste land dat ouderen een derde coronaprik geeft.www.nu.nl
Weer zo'n complot theorie afgevinkt, mag ik nieuwe de oude zijn uitgekomen...
Ik zie wel in dat de eerste zes stappen in NL al gezet zijn, maar stap 7 heb ik nog niet geïdentificeerd.
Stap 10 wel zoals foolproof al schreefIk zie wel in dat de eerste zes stappen in NL al gezet zijn, maar stap 7 heb ik nog niet geïdentificeerd.
Nou nou nou.. ik hou ook van metal maar heb echt niks met de duivelDie metal gasten zien er altijd uit alsof de duivel erin zit. De takkeherrie die ze maken is ook niet om aan te horen.