Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dit is dan een reactie:
Wat een hemeltergend dom volk.
Ik heb echt het idee dat de deur van het gekkenhuis open gegaan is...
Ik denk het ook, ik vrees alleen dat we tot die tijd nog een hoop ellende over ons heen krijgen:-(Uiteindelijk blijven alleen sterke mannen EN sterke vrouwen.over.
Mike
Ik heb eergisteren mijn eerste herinnering in de bus gehad, duurde wel lang zeg, begon me bijna buitengesloten te voelen
Enorm, krijg al uitslag ook bij het zien van de trotse prikkersHeb jij ook prikjaloezie?
Ik voel me buitengesloten, ik krijg niet eens een uitnodiging,Ik heb eergisteren mijn eerste herinnering in de bus gehad, duurde wel lang zeg, begon me bijna buitengesloten te voelen
Dat is een bijwerking van de quackcins, verstandige mensen krijgen ernstige bijwerkingen van trotse gequackcineerdenEnorm, krijg al uitslag ook bij het zien van de trotse prikkers
Ik heb er ook.al 4 gehad.Ik heb eergisteren mijn eerste herinnering in de bus gehad, duurde wel lang zeg, begon me bijna buitengesloten te voelen
Als ik dat had geweten had ik hem graag voor je bewaard, maar helaas is hij veranderd in confettiIk voel me buitengesloten, ik krijg niet eens een uitnodiging,